Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΧΙΟΝΙΑ, ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

                                       ΧΙΟΝΙΣΕ !!!ΧΙΟΝΙΣΕ !!!επιτέλους.... και  στην Κομοτηνή!!

'Ολη την νύχτα έβρεχε *καρεκλοπόδαρα,*οι αστραπές και οι βροντές είχαν τρικούβερτο γλέντι,και ο αέρας διασκέδαζε μαζί τους  μιας και ήτανε ο επίσημος καλεσμένος τους .Πρωί του Σαββάτου  7.30, η βροχή συνεχιζόταν αλλά έπεφτε κάπως βαριά και  παχιά.... Δεν πρόλαβα να καλοξυπνήσω και να σχολιάσω για την παράξενη βροχή  που  μετατρεπόταν σε άσπρες  παχιές   γραμμές..... και μέσα σε  20 λεπτά  η αυλή μας παρουσίασε αυτήν την εικόνα:



Με αυτά τα μικρά βίντεο ίσως μπορέσετε να  δείτε   καλύτερα τι περιγράφω.....





 Κι ενώ ξύπνησα κακόκεφη    η διάθεσή μου άλλαξε άρδην  με το χιόνι που συνέχιζε να πέφτει ασταμάτητα μέχρι  αργά το απόγευμα   και  και με την ολοήμερη επίσκεψη της 'Αλκηστης .


Αυτά ως προς το δελτίο καιρού της περιοχής μας.....

                                                                       -------******------                                        

                                                Μετά τον πηλό..  λίγο ντεκουπάζ, έτσι για αλλαγή!!!




Πριν πολύ καιρό είχα αγοράσει  με 12 Ευρώ από το  ένα πολυκατάστημα  μία πλαφονιέρα πολύ απλή με σκοπό να την ζωγραφίσω η να την ντεκουπάρω  για να  την κρεμάσουμε στο δωμάτιο της Αλκηστης .... άργησα να την  τελειώσω  αλλά  με την όλοκλήρωσή της έμεινα ικανοποιημένη αρκετά...  και όταν άρεσε και στην Χαριτίνη,  την μαμά της Αλκηστης  τότε   ανακουφίστηκα!!!!!!!!!





Χαρτί δικής μου εκτύπωσης, με φωτοσκιάσεις και επιζωγραφισμένο... Πρόσθεσα με ζωγραφική και τα μπαλόνια . Η φωτογραφία ήταν ιδιαίτερα καλή με πολύ όμορφα χρώματα και καλοτυπωμένη!!! για μένα παίξει πολύ σημαντικό λόγο το καλό και όμορφο μοτίβο!!!
                                                                    ******------*****
                                                      'Ενα καλοφτιαγμένο γούρι!!!


Η  Κατερίνα από την Δημιουργία  μου  έστειλε ένα πολύ καλοφτιαγμένο vintage γούρι   που το συνόδευαν ευχές καρδιάς...Να 'σαι  πάντα καλά Κατερίνα  και σ'ευχαριστώ για την  εκτίμηση που μου δείχνεις!!!Καλή συνέχεια σε ότι δημιουργείς!!!!

Εύχομαι μία ευχάριστη και χαρούμενη εβδομάδα σε όλη την μπλοκογειτονιά!!!!                              
                                                                             

81 σχόλια:

  1. Η καλύτερη γιαγιά του κόσμου για τη μικρή Άλκηστη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες εικόνες έξω απο το σπίτι σου όπως και τα βιντεάκια, ωραίο το χιόνι αλλά κράτησε λίγο.
    Η πλαφονιέρα έγινε πολύ όμορφη με την επιλογή του μοτίβου και την ζωγραφική σου παρέμβαση. Καλοδουλεμένη όπως όλα τα έργα σου. Τυχερούλα Άλκηστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Έφη. Πολύ όμορφο το φωτιστικό! Αυτό που κάνει τη διαφορά στο ντεκουπάζ,είναι να μπορεί ο δημιουργός να το συμπληρώνει με μικρές ζωγραφικές λεπτομέρειες...κι εσύ εδώ το έκανες με τον καλύτερο τρόπο. Είσαι πάντα άριστη σ'ό,τι κάνεις. Φιλιά πολλά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πάντα με όμορφα λόγια επικροτείς τις δουλειές μου!!!Το εκτιμώ και υπολογίζω στην γνώμη σου!!!!Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  4. Έφη,πολύ όμορφο με το γλυκό ροζάκι για κοριτσίστικο δωμάτιο!
    Το θέμα πολύ μου άρεσε και η εικαστική παρέμβασή σου έδεσε τέλεια!
    Είδατε κι εσείς χιονάκι-οι εικόνες του όμορφες,αλλά μεχρι εκεί.

    Ένα τέτοιο δωράκι,πανέμορφο πήρα κι εγώ-με γεια!
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις οι τυχερούλες!!!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Εφάκι,
    μας έδωσες όμορφες χειμωνιάτικες εικόνες με τον καλύτερο τρόπο !
    Δυνάμωσα τον ήχο, ήθελα να ακούσω και τον αέρα που φυσάει.... υπέροχο
    τοπίο.
    Τυχερή η ΄Αλκηστη, το φωτιστικό της η γιαγιά το μετέτρεψε σε έργο τέχνης !
    Πέρα από το τεχνικό μέρος, θαύμασα την αισθητική του...... υπέροχο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι καλησπέρα!!!Μου 'κανε και την δύσκολη η Χαριτίνη και μετα απορούσε πως μεταλλάχθηκε!!!Ευχαριστώ για υπέροχα σχόλια σου!!!!Φιλάκια και μία μεγάλη αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!!
    Πολύ ωραίο έγινε το φωτιστικό!!! Πολύ μου αρέσει το μοτίβο που έβαλες και το πως το ενσωμάτωσες. Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες !καμία φορά σε θέλει και η δουλειά !από την αρχή όλα πήγαιναν
      ρολόι,δεν με δυσκόλεψε καθόλου!!!!Καλή και ηρεμη Κυριακή!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ...ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ!!!!!ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ !!!ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία,χάρηκα για την επισκεψή σου σ'ευχαριστώ πολύ για τα τόσα καλά σχόλια!!!Καλή Κυριακή με ξεγνοιασιά.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι τυχερή η Άλκιστη που έχει μια τόσο γλυκιά... τρυφερή... χρυσοχέρα γιαγιά!!!!! Τέλειο το φωτιστικό της... όπως κάθε σου δουλειά άλλωστε!!!! Πολλά πολλά φιλιά Εφάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι η τυχερή που ο θεός μ' αξίωσε να την κρατώ στην αγκαλιά μου και να την γεμίζει με τρυφερότητα ηρεμία και αρώματα!!!!Τι ευτυχία!!
      Ευχαριστώ αγαπημένη για όλα!!! Καλή Κυριακή ήρεμη αλλά γεμάτη δραστηριότητα!!!Αγκαλίτσα και ενα φιλάκι!!!

      Διαγραφή
  10. Οι δικές σου πινελιές είναι αυτές που κάνουν που έκαναν τη διαφορά και μετέτρεψαν αυτό το απλό και αδιάφορο, κατά τα άλλα , φωτιστικό σε πραγματικά ονειρεμένο ! Κοριτσίστικο αλλά σικάτο και φινετσάτο!
    Τυχερη η μικρή Αλκηστη!!!! Μια ζεστή καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι με ικανοποίησε το αποτέλεσμα, έγινε έτσι όπως το είχα φανταστεί την ώρα που το διάλεγα!!!Υπολογίζω στην γνώμη σου και ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια σου!!!Φιλάκια και να'χεις μία όμορφη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Έφη μου
    Διαλέγοντας αυτό το όμορφο μοτίβο έφτιαξες ένα αριστούργημα βάζοντας και τις δικές σου πινελιές.
    Έχεις πολύ ταλέντο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλια σου!!!!Ευχομαι να είσαι καλύτερα και να περάσεις μία ανέμελη και χαρούμενη Κυριακη!!!

      Διαγραφή
  12. Φιλενάδα μου καλημέρα. Τι ωραία περιγραφή του χειμωνιάτικου σκηνικού μας έδωσες!!! Ωραία ατμόσφαιρα για τζακάκι ΄Αλκη, ΄Αλκηση και ΄Εφη!!!! Ο κήπος και χιονισμένος είναι πανέμορφος. ΄Οσο για το φωτιστικό της ΄Αλκηστης έχει γιαγιά καλλιτέχνη αυτή δεν φοβάται τίποτα. Τυχερή ΄Αλκηστη.......που είσαι ρε καμάρι μου???? σου στέλνω μηνύματα, σου ξαναστέλνω, σε αναμένω, φιλενάδα μου άστους λίγο και έλαααααα......έφυγε ο Γενάρης, ψεύτρααααα.........αμάν πιά πάμε Φεβρουάριο κι΄εσύ εκεί ακόμα.
    Θάρθω εγώω τελικά μου φαίνεται........Σε απειλώ δεν ξέρω αν το κατάλαβες????.Φιλιά στα κρυερά αλλά πολύ ζεστά μέρη σου. ΄Αντε να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και αγαπημένο Σοφάκι!!!!ΝΑΙ το ομολογώ είμαι μία ΜΕΓΑΛΗ ψεύτρα... αλλά..... αλλά περιμένω με αγωνία να έρθεις....Θα έρθεις ;(απάντηση:)θα έρθεις διότι νοστάλγησες το παιδάκι σου!!!!Ευχαριστώ φιλεναδίτσα μου για τα γεμάτα αγάπη σχόλια σου!!!!Και ξέρεις έψαχνα για μηνύματα ....αλλά πουθενά μέχρι που τα ανακάλυψα στοΒΑΛΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ Καλή Κυριακή με ενέργεια και ξεγνοιασιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Ε! γειάσου Φαίδρα με το τηλεγραφικό σου μήνυμα !!!Τι κάνεις κυρία μου!!!Εγώ και μ'αυτό το λίγο χάρηκα πάντως

      Διαγραφή
  14. Τα χιόνια μου αρέσουν να τα βλέπω ή σε βίντεο ή από το παράθυρο!! Μπρρρρρρρ !!!
    Το φωτιστικό όμως που έγινς φανταστικό δεν χορταίνω να το βλέπω!!!Το μοτίβο εξαιρετικό και με πολύ ωραία απόχρωση του ροζ αντικέ!!Δεν μπορούσα να το φανταστώ έτσι!!!Φιλενάδα χρυσοχέρα , το έργο σου ξεχωρίζει για την προσεγμένη δουλειά και το εκλεπτυσμένο γούστο!!!Φιλάκια στη τυχερή Αλκιστούλα και σε σένα φυσικά!!Καλή εβδομάδα
    Με υγεία να χαρείς το υπέροχο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ διαφέρουμε ....Το λατρεύω !!!Χαρηκα που μοιράστηκες την χαρά μου για το φωτιστικό υπολογίζω στην γνώμη σου και πολύ μάλιστα!!!Ολη την ημέρα τις δίνω ηχηρά φιλιά και σφιχτές αγκαλιές!!!Καλή και χαρούμενη Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  15. Οι φωτογραφίες αλλά κυρίως τα βιντεάκια μ' έκαναν να νιώσω τον παγωμένο αέρα και τις νιφάδες στο παράθυρό μου! Σκέφτομαι την Άλκηστη να χουζουρεύει στην αγκαλίτσα της τόσο γλυκιάς γιαγιάς!
    Πολύ ωραίο το φωτιστικό χρυσοχέρα Εφούλα, με γεια της μικρούλας σας!
    Και το ωραιότατο γούρι να σου φέρει τύχη όλο το χρόνο!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη χαίρομαι την κάθε σου επίσκεψη έστω και με ένα γειά,πόσο μάλλον με τόσα υπέροχα κεράσματα που γλυκαίνουν την ψυχή και ικανοποιούν το μυαλό!!!Σε ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  16. Ενθουσιάστηκα με το φωτιστικό, έγινε τέλειο.Οι φωτογραφίες με το χιόνι πολύ όμορφες.Μακάρι να ρίξει και σε εμάς λίγο.Να'σαι καλά και πάντα τυχερή μ'αυτό το ωραίο γούρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να χιονίσει και στον τόπο σου....που είναι.....; Ευχαριστώ πολύ και να'σαι πάντα καλά!!!Χαρούμενη και ξέγνοιαστη Κυριακή!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο εγινε, μου αρεσε πολυ το μοτιβο! Και επειδη και εγω εκτυπωνω ολα τα μοτιβα που χρησιμοποιω, ειναι πραγματικα πολυ ωραία δουλεια Εφη μου!
    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλύτερα να εκτυπώνονται τα μοτίβα από εμάς ετσι δεν επαναλαμβάνονται και έχουν περισσότερο ενδιαφέρον.Ευχαριστώ πολύ.Καλή Κυριακή και χαρούμενη!!!

      Διαγραφή
  18. Δωράκια πάνε κι έρχονται. Αυτό που χάρισες εσύ έγινε αριστούργημα...
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και σε δουλειά να βρισκόμαστε... είναι μία όμορφη ασχολία που μας γεμίζει αγάπη και χαρά... Ευχαριστώ πάραπολύ.Καλή και χαρούμενη Κυριακή

      Διαγραφή
  19. Το πόσο ζήλεψααααααα... δεν λέγεται... και μονο η όψη του χιονιού...ειναι υπεροχη να το βλεπεις να πέφτει..και να κανει τα παντα κατασπρα...σαν να τα σκέπαζει ενα ολόλευκο πέπλο.... ακομα και με τα μικρα σου βίντεο μπήκαμε λίγο στο κλίμα του χιονιού... τί ομορφα!!!!!!οπως όμορφο ειναι και το φωτιστικό της μικρής σου Αλκηστης...με την δική σου παρέμβαση άλλαξε τελειως όψη εγινε κουκλίστικο.. με γεια και το δωρακι σου Εφη μου...να εισαι παντα καλά και να καμαρώνεις την εγγονούλα..σου.. να της δώσεςι φιλακια πολλα στο μαγουλακι... και για να μην παραπονιεσαι σου στέλνω και σένα πολλα φιλακια .απο το βροχερό Ηράκλειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλόκαρδη η καλοσύνη σου περνά μέσα από το διαδίκτυο και από όλο το Αιγαίο και πλημμυρίζει το μπλοκοσπιτάκι μου και μετά την ψυχή μου!!!Χάρηκα που σε γνώρισα διότι μέσα από την λίγη αλληλογραφία μου βγάζεις το καλύτερο μου εαυτό και όμορφα συναισθήματα!! Είσαι λοιπόν χαρισματική με όλη την σημασία, τυχερή η οικογένεια σου που μπορεί και ακουμπά επάνω σου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα τόοοσο καλά λόγια σου !!! Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  20. Δεν μας στέλνεις και πιο νότια λίγο χιονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έφη ,όμορφες χειμωνιάτικες εικόνες !Αλλά το φωτιστικό ένα παραμύθι !!!
    Χαρά η εγγονούλα που θα κάνει !!Να είσαι γερή και να της φτιάχνεις πάντα
    αριστουργήματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ολυμπία! Να'σαι πάντα καλά και νάχεις μία όμορφη εβδομάδα!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Έφη μου τι όμορφη η χιονισμένη αυλή σας ,εμάς εδώ μας έριξε χαλάζι πυκνό σαν χιόνι. Ευτυχώς που δεν πάθαμε καμία ζημιά.
    Το λαμπατέρ για την εγγονούλα σου το έφτιαξες με αγάπη γι' αυτό και έγινε τόσο όμορφο!!!!!!
    Η Κατερίνα μας σου έστειλε πολύ φίνο δώρο!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς την !!! Τι κάνεις συνονόματη είσαι καλά; Ευχαριστώ για τη επίσκεψή σου,και τα καλά σου σχόλια...Καλή εβδομάδα! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  23. Εφη μου, ζηλέυω τη χιονισμένη αυλή σου. Στη Θεσσαλονίκη δεν μας έκανε την τιμή να χιονίσει. Πολύ όμορφο το φωτιστικό για την εγγονούλα σου.
    Αχ τυχερή γιαγιάκα, έχεις την εγγονούλα σου κοντά και την καμαρώνεις.
    σκάστης δυο φιλιά και απο μένα.
    καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ότι μπορούσα εκανα για το χιόνι .... Σίγουρα θα χιονίσει και εκεί.Ευχαριστώ Μαρία για τα καλά σου σχόλια και εύχομαι και σε σένα να συμβεί να τα βλέπεις να μεγαλώνουν από κοντά!!!και τα σφίγγεις στην αγκαλιά σου κάθε μέρα!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Εφη μου καλησπερα....πρωτα απ ολα σας ζηλευω αφανταστα γιατι καταφερατε να δειτε εστω λιγο χιονι....και τι δεν θα δινα να ξυπνησω το πρωι και να αντικρυσω κ εγω μια παρομοια εικονα......κλαψ...κλαψ......Δευτερον....το κοριτσακι της εικονας,η μικρη Σαρα ειναι η αγαπημενη μου...ειναι πολυ γλυκεια και εσυ τις εδωσες ενα ομορφο σπιτικο να ξεκουραστει....λατρεψα το φωτιστικο Αλκηστις,αν δεν το θελει θα ξερεις που να το στειλεις...χιχιχιιχ....και τριτον το γουρι ειναι πραγματικα πολυ καλογουστο...τυχερο να ειναι και μονο χαρες και γελια να σας γεμιζει....φιλακια και καλο βραδυ....ΥΓ.παω να προσευχηθω μηπως και δουεμ κ εμεις μαι ασπρη μερα απο αυριο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! καλά όπου ναναι θα χιονίσει και σε σας...(νομίζω είσαι από την Δράμα και στην Δράμα δεν σας σνομπάρεικαι τόσο το χιόνι} είμαι κι εγώ μισή Δραμινή και παλιά το χιόνι ήταν άφθονο εκεί.... Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και με μεγάλη μου χαρά θα σου το χάριζα η .... να σου έφτιαχνα ένα...Εύχομαι να σηκωθείς ενα πρωί και όλα να είναι λευκά!!!Καλή εβδομάδα χαρούμενη και χιονισμένη!!!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Εφη μου!Τυχερούλα!!Είδατε καί χιόνια!!Τό βιντεάκι πώς τό έφτιαξες καί τό ανάρτησες?Είμαι λίγο περίεργη!!!!Τό φωτιστικό πού έφτιαξες γιά τήν γλυκούλα Αλκηστη,είναι εξαίσιο!!Πανέμορφο!!!Τό λάτρεψα!!Τί χρυσοχέρα γιαγιά!!!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό γούρι-αριστούργημα πού μού έστειλες!!Νά είσαι πάντα καλά νά φτιάχνης καί νά δωρίζης φίλη μου!!Πολλά φιλάκια σέ εσένα,τήν Αλκηστή μας καί τήν Μελίτα μας!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου γεια σου!! Ευχαριστώ για τα σχόλια σου πάντα είναι όμορφα και γεμάτα καλοσύνη.Το βιντεο μπαίνει όπως και η φωτο στην νέα ανάρτηση που κάνεις πατάς στην μπάρα που δείχνει βίντεο είναι παραδίπλα από την ένδειξη φωτό. Αν δεν το κατάλαβες στο 02531027.....να σ' ακούσω κιόλας Το πέταλο το ανέδειξες πολύ περισσότερο με την επεξεργασία φωτό είσαι ΠΡΩΤΗ...Χαίρομαι...Καλή εβδομάδα!!! φιλάκια

      Διαγραφή
  26. Αχ εμείς χιόνια δεν έχουμε δει ακόμα.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που μένεις;...Εύχομαι ένα κάτασπρο πρωινό ξύπνημα!! Ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου .Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  27. Να σου πω και γω ότι είμαι μια από τις ζηλιάρες φιλανάδες σου;
    Να το πω και να το ομολογήσω.
    Ζήλεψα τις φωτογραφίες της αυλής σου.
    Εμείς στον....νότο, σπάνια βλέπουμε χιόνι.
    Πιο πολύ όμως ζήλεψα το φωτιστικό της εγγονής;
    Να γίνω και εγώ εγγονή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εγγονοθετώ πάραυτα!!!Μου πέφτεις κομματάκι μεγάλη αλλά δεν βαριέσαι... Καλέ όλα τα ζήλεψες.... φωτιστικό και άλλα μπορώ να σου χαρίζω αλλά χιόνι; Θα παρακαλέσω τον θεό του χιονιού να σας χαρίσει πεντε δέκα δάκτυλα αφράτο και παραμυθένιο!!!Σωσώ μου, καλή σου εβδομάδα, να'ναι χαρούμενη και χιονισμένη!!!

      Διαγραφή
  28. Εφάκι, αυτό που έκανες δεν είναι απλώς ντεκουπάζ ! Είναι έργο τέχνης ! Υποκλίνομαι για πολλοστή φορά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!!! Φωτεινή μου με κάνεις να ντρέπομαι !! αλλά και να χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ!!! Εύχομαι να έχεις μία όμορφη και ευχάριστη εβδομάδα!!! Μία μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ,,,ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νένα για την ευχή σου και τον όμορφο σχολιασμό σου!!! Εύχομαι καλή και ευχάριστη εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ!!!!!
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ,ΟΕΟ;
    ΚΙ ΕΓΩ ΖΗΛΕΨΑ ΤΟ ΧΙΟΝΑΚΙ!!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ!!!!!
    ΖΗΛΕΨΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΛΚΙΣΤΗΣ!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΑΜΠΑΡΙΖΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΤΗΝ ΑΛΚΗΣΤΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτησε όμως πολύ λίγο δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ η να στεναχωρηθώ!!!Οσο για τα φιλάκια αυτη είναι η επίσημη μου ασχολία!!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  31. Θέλω κι εγώ χιόνιιιιι!!!! Ζηλεύω πολύ να βλέπω τέτοιες εικόνες!!!
    Το φωτιστικό της Άλκηστης φανταστικό!! Το μοτίβο είναι πανέμορφο!!! Μπράβο!!!
    Με γεια και το γούρι σου!! Εύχομαι να σου φέρει πολύ τύχη στη νέα χρονιά!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να σ΄ακούσει ο θεός του χιονιά!!! Ευχαριστώ πολύ για τα θετικά σχόλια σου!!!Σου ευχομαι καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  32. καλε κομοτηνη μενεις; οταν κανω εκθεση εκει θα σε πω να ερθεις οκ;
    ποσο δημιουργικη πια μπορεις να γινεις ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με τη δική σου πινελιά το φωτιστικό απογειώθηκε!!!! Καλό μήνα σου εύχομαι, φωτεινό και αισιόδοξο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική πως είσαι; Ευχομαι όλα να πηγαίνουν καλά και κάθε μέρα να γίνεσαι περισσότερο ευτυχισμένη...Χαίρομαι που σου άρεσε το φωτιστικό! Καλή σου εβδομάδα ξέγνοιαστη και χαρούμενη!!!

      Διαγραφή
  34. Πω πω ομορφιές το φωτιστικό!γειά στα χεράκια σου!Κομοτηνή ε?Μια απο τις υποψήφιες πόλεις διαμονής απο Σεπτέμβρη!!!για να δούμε! Είναι ωραία εκεί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά.. !!! Εχει αρκετά στοιχεία για να μην απογοητευτείς ... βέβαια εξαρτάται και από τις απαιτήσεις σου.... σαν φοιτητούπολη εχει ζωντάνια ,ησυχία για τις οικογένειες, θάλασσες ΥΠΕΡΟΧΕΣ και σε 30 λεπτά το πολύ βρίσκεσαι σε πολλές παραλίες οργανωμένες και μή...η οροσειρά σε Ροδόπη με τις όμορφες πλαγιές απέχει μόλις ενα τέταρτο από το κέντρο της πόλης...και οι παλιοί κάτοικοι στην πλειοψηφία τους είναι φιλικοί..(δεν παίρνω και όρκο!!!) Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  35. Καλό μήνα Έφη μου με υγεία και χαρά να έχεις.Το φωτιστικό έγινε τέλειο σωστό στολίδι.Σ'ευχαριστω και πάλι για το δωράκι σου,χάρηκα πολύ που σε άκουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου εβδομάδα να'ναι χαρούμενη και δημιουργική Κι εγώ απόλαυσα την κουβέντα μας!!!

      Διαγραφή
  36. Παρατηρω πολση ωρα το φωτιστικο σου!εκανες πολυ καλη δουλεια!
    Παρουσιασες το ντεκουπαζ ετσι οπως πρεπει να ειναι !Σωστα ενσωματωμενο με πινελιες δικες σου που το κανει αψογο!
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!νασαι καλα Εφη και να εχεις ενα υπεροχο Σκ!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να'σαι καλά Αλεξάνδρα!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και για τα όμορφα λόγια σου!!!Χαίρομαι που σου άρεσε...Σχεδόν πάντοτε ζωγραφίζω τα μοτίβα ή τα τονίζω και ενδιαφέρομαι πάρα πολύ για την ορθή ενσωμάτωση..Σου ευχομαι μία όμορφη και ευχάριστη εβδομάδα ...Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εκανες πολυ ομορφη δουλεια με το φωτιστικο καλο μηνα να εχεις Εφη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kατερίνα ευχαριστώ πολύ πολύ να'σαι πάντα καλά .Καλό σου βράδυ με φιλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ όμορφες οι εικόνες και τα βιντεάκια με το χιόνι!!!Και η δημιουργία σου καταπληκτική!!!Πολύ πολύ όμορφο φωτιστικό!!!
    Ήθελα να σου πω ακόμα οτι σε σχέση με το μπλόγκ μου με τα οριγκάμι, λυπάμαι πολύ που δεν μπορείς να αφήσεις σχόλια.Πάντα είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλια σου και χαίρομαι πολύ να τα διαβάζω!!!Είχα το ίδιο πρόβλημα και παλιότερα με το άλλο μου μπλόγκ και το είχα γράψει εδω
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2012/05/blog-post_16.html
    Δεν ξέρω ακόμα τι έφταιγε αλλά μου είχαν πει τη λύση οπότε τώρα άλλαξα κάτι και ελπίζω να έχει λυθεί το πρόβλημα!Πάντως σε διαβεβαιώνω ότι χαίρομαι πάντα για τα σχόλια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειάσου Σπυριδούλα χαίρομαι που τώρα είναι όλα καλά και ελπίζω το ίδιο να συμβεί και στό μέλλον.... Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και χαίρομαι που τα λέμε.....πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  41. Έφη μου Καλημέρα!....Μα τι όμορφο που το έκανες!...δεν είναι μόνο όμορφο...είναι γλυκό!...είναι τρυφερό!...είναι χαριτωμένο!...είναι καλοδουλεμένο!....είναι....είναι...και τι δεν είναι!
    Αυτές οι φιγούρες μου αρέσουν πάρα πολύ!...
    Έ! ναί! Έφη είμαι κι`εγώ μία ζηλιάρα...σαν όλες τις άλλες...
    Σου εύχομαι έναν πολύ- πολύ όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γειά σου γλυκιά μου Ζηλιάρα!!!χαίρομαι πολύ όταν τα λέμε έστω και διαδικτυακά!!!Ευχαριστω για τα καλοσυνάτα σχόλια!!!Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έφη μου, καλως σε βρισκω! Δεν ξερω τι να πρωτοθαυμασω σ' αυτο το υπεροχο φωτιστικο!Τη επιλογη του μοτιβου που ειναι εντελως κοριτσιστικο και ρομαντικο, την τελεια ενσωματωση του , τη ζωγραφικη παρεμβαση που το απογειωσε?Να χαιρεσαι τη μικρη εγγονουλα σου και να σε εμπνεει να δημιουργεις ετσι υπεροχα!Θα χαρω να τα λεμε! Καλο Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καταπληκτικό το φωτιστικό!!!!!Πολύ ρομαντικό πολύ κοριτσίστικο και άψογη η δουλειά, όπως πάντα άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Έφη μου όσα γράφεις είναι όσα σκέφτομαι κ έχω πει κι εγώ για τον εαυτό μου. Από πάντα ζωγράφιζα κ δραπέτευαν σε κόσμο μαγικό. Έμπαινα μέσα εκεί, στον καμβά , πασαλειμενη με νέφτι κ λάδια, κ ταξίδευα, σε μυστικούς κήπους, σε βλέμματα με βάθος που έκρυβαν πόνο αλλά ίσως κ ευτυχία αλλόκοτη κ απόκοσμη... Διέκοψαν αυτό το ταξίδι λόγω των παιδιών, δεν είχα χρόνο.. υποτίθεται, μάλλον δικαιολογία ήταν , διότι με γέμιζε το μεγάλωμα τους τόσο. Έπειτα από μεγάλη ανατροπή στη ζωή μου έπιασα τα πινέλα , τα λάδια , τα ακρυλικά, το ντεκουπαζ.. Προσπαθώ να μάθω πια την τεχνική. Ειλικρινά είσαι καταπληκτική κ χαίρομαι που παρόλο που νιώθεις πως δεν έχεις τεχνική βγάζεις αυτό το αποτέλεσμα. Φαίνεται πως ζωγραφίζεις με την ψυχή σου κ όχι με τα χέρια σου. Πολλά πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή