Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Γάμος με 2 νύφες και 1 γαμπρό...


              Αναρωτιέμαι  εδώ και καιρό,  αν θα έχω  χρόνο και ευκαιρίες  για  την ζωγραφική  , το ντεκουπάζ , τον πηλό και ........πότε .

Ευκαιρίες για ράψιμο όμως έχω πάντα  και έχω την εντύπωση πως όσο πάει γίνονται  περισσότερες. Η ραπτομηχανή σκόνη δεν έχει πιάσει ποτέ!!
        Η  Άλκηστη  στη 1 Νοεμβρίου θα γινόταν  παρανυφάκι στον γάμο της θείας της. Έχει προϋπηρεσία σ΄αυτόν τον θεσμό!  Οι εντολές που είχα αυτήν την φορά  ήταν ότι  το χρώμα θα ήταν "εκρού" επίσης  όχι φούσκα  μανίκι  και γιακαδάκι (είπε η κόρη ) όλα τα άλλα θα τα αποφάσιζα εγώ, ως  άλλος    αυτοκράτωρ... "Ηλιος"   Αγοράστηκαν τα υφάσματα,   σουά- σοβάζ για τις δύο σε διαφορετικό ύψος φούστες και  για το μπούστο καθώς και μαλακό τούλι ( από κουρτίνα) για την τρίτη φούστα, δύσκολα στην πόλη μας  βρίσκει κανείς υφάσματα ,ναι... μην γελάτε, πολύ δύσκολα και μερικά είδη από  αυτά  δεν υπάρχουν,αλλά από καφετέριες  έχουμε και για εξαγωγή..... Τέλος πάντων ,για να πετύχω ομοιοχρωμία  έκανα κάτι που δεν πίστευα ότι  θα πιάσει.  Το μαλακό τούλι που θα κάλυπτε τελικά το φορεματάκι το βρήκα σε πάγκο στο παζάρι,αλλά σε υπόλευκο, έτσι κι εγώ  το χρωμάτισα  βουτώντας το σε  χαμομίλι.Το ίδιο έκανα και με την  άσπρη τριανταφυλλιένα  τρέσα για το στεφανάκι!! Προς μεγάλη μου έκπληξη, είχα  επιτυχία  με την απόλυτη ομοιοχρωμία!!!   Αφού κυνήγησα  για μερικές μέρες την Άλκηστη να της πάρω τα πολυπόθητα  μέτρα (μεγαλώνει το κοριτσάκι,στην κατηγορία φτερού πάντα ,αλλά μεγαλώνει) μόλις έβλεπε την μεζούρα αντιδρούσε  με γέλια, ζαβολιές και τσαλίμια  που κατέληγαν όμως σε γκρίνια και  παράξενες αντιδράσεις.Κάποτε βέβαια την πέτυχα στις καλές  της και τα ψευτοπήρα!
Όλα  πήγαιναν μια χαρά , μέχρι που ήρθε η ώρα της μίας και μοναδικής πρόβας  .Με τίποτε δεν το έβαζε, μία εβδομάδα την παρακαλούσαμε όλοι.  Απελπισμένη και νευριασμένη εγώ, γκρίνιαζα της μάνας της να την πείσει. Ο γάμος θα γινόταν το Σάββατο και μέχρι τις πρωινές ώρες της Παρασκευής όλα φύλλο και φτερό, κατά  το μεσημέρι έρχεται η "κυρία" φωνάζοντας    με   χαρούμενη διάθεση , δασκαλεμένη από την μαμά της:
"Γιαγιάκαα!!  Γιαγιάκααα !!που είσαι; γήγοα πόβα η Ακλητία είναι νύφη  αύιο(αύριο)"  Η πρόβα έγινε, το φορεματάκι όμως, δεν μου άρεσε .Λάθος μου που δεν έκανα  μανικάκι φούσκα ,δίνει άλλη χάρη στο ρούχο . Το ξήλωσα σχεδόν όλο και άρχισα να το ξαναράβω.  Το τελείωσα στις 5 τα ξημερώματα.  Κέντησα   εκρού χαντρούλες,  ανάμεσα στα νερβίρ και  σποραδικά στο μαλακό τούλι.Κέντησα και τον  απαραίτητο φιόγκο,διότι παρανυφάκι δίχως φιόγκο είναι νύφη δίχως ανθοδέσμη. Αποτελείωσα  το στεφανάκι προσθέτοντας μικροσκοπικά  τριανταφυλλάκια σε αντικέ  ροζ για να δένουν με τις ροζ αντικέ  μπαλαρίνες της!! Έκανα το ίδιο και στα τριαντάφυλλα του φορέματος,έτσι έσπασα εκείνη την αυστηρή εντολή"σκέτο εκρού" 
Μετά από όλα αυτά, έμεινα αρκετά ικανοποιημένη  από την δουλειά μου.Το διασκέδασα  όμως με το παραπάνω, όταν  αντί να είναι κοντά στην νύφη  όταν πήγαιναν  στον  ναό   προπορεύτηκε  της "πομπής" φωνάζοντας περιχαρής    "Είμαι η νύφη... Είμαι η νύφη.."  τραβώντας την προσοχή των καλεσμένων που χαμογελούσαν  με τα  καμώματα της !!! Αυτό με αποζημίωσε  για το άγχος των προηγούμενων ημερών....Χαμογελούσα και την αγκάλιαζα πότε με το βλέμμα μου και πότε την έκλεινα μέσα στην αγκαλιά μου σφικτά  και απαλά συνάμα!!!










       Τώρα  και για μερικές μέρες περνώ χαλαρά ασχολούμαι μόνον με τα καθημερινά" ανασυντάσσομαι    και ετοιμάζομαι  για τα Χριστουγεννιάτικα ....


Εύχομαι καλό  και ευχάριστο Σαββατοκύριακο   σε όλους !!! 

75 σχόλια:

  1. Εφη μου πόσο τρυφερά περιγράφεις την ιεροτελεστία του ραψίματος !!! Το φορεματάκι για την μικρή Αλκηστη ραμμένο από τα χέρια της γιαγιάς , την αγάπη και την υπομονή της μόνο τέλειο θα είναι !!! Τα χεράκια σου κάνουν θαύματα και σε χαίρομαι !!!
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς !!!
    Φιλάκια γλυκά σε σένα και στην μικρούλα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω να συμφωνείς ότι η αγάπη και η τρυφερότητα που νοιώθουν οι γιαγιαδοπαππουδες δεν περιγράφεται με λόγια μόνον οταν έρχονται στην θέση αυτή γίνεται το καταλαβαίνουν πολύ.... Ευχαριστώ για τα όμορφα αλλά και γλυκά σχόλια σου!!!! Σε καληνυχτίζω με μία αγκαλιά και ενα φιλάκι!!!

      Διαγραφή
  2. Να είσαι καλά να ράψεις και το νυφικό της!!
    Χαρά στο κουράγιο σου Έφη μου!!!!
    Έκανες υπέροχη δουλειά όπως πάντα βεβαια!!!!!
    Να το χαίρεστε το Αλκιστάκι σας και με το καλό το νέο μέλος!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧαΧα Χα !! ανοιξες την ευχή πρώτη! αντε και στο νυφικό της!!!! Δηλαδή η θα παντρευτεί το μωρό μας στα δέκα του η εγώ θα νομίζω ότι ράβω στα 85 μου....Χαίρομαι που σου άρεσε και είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποιο φουστανάκι γάμου θα ετοιμάσεις μελλοντικά για την δική σας κουκλίτσα!!!! Φιλάκια αγάπης και γλυκιάς καληνύχτας!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μου φίλη θαύμασα την υπέροχη δημιουργία σου, καμάρωσα την μικρή σας "πριγκίπισσα", γέλασα με τα κατορθώματά της και μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι να είσαι καλά να της ράψεις και το νυφικό της!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά χρυσοχέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η ανάρτηση γράφτηκε για να σας κεράσω χαμόγελα και να αισθανθείτε όπως κι εγώ όταν την έχω απέναντί μου...Ε ! για νυφικό πάει πολύ μακρυά η βαλίτσα όμορφη ευχή αλλά θα μείνει απραγματοποίητη ....... Σε ευχαριστώ Βικάκι για κάθε σου λέξη...Φιλάκια και μια νοσταλγική αγκαλίτσα!!!

      Διαγραφή
  4. Μπορεί το Αλκηστάκι να σε παίδεψε , εγώ όμως γέλασα πολύ με την ανάρτηση σου !!!!!! Υπέροχο το έφτιαξες !!!!! Να είσαι καλά και να την καμαρώσεις και νυφούλα !!!! Και γιατί όχι???? Να της φτιάξεις και το νυφικό !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάσεις ήταν ο σκοπός μου και χαίρομαι που το πέτυχα !!!! Να την καμαρώσω νυφούλα..... μμ αυτό ,δυσκολο βέβαια αλλά..... ε! και να το ράψω αν ζω θα είμαι για τα μπάζα!!! Σε ευχαριστώ για όλα αλλά περισσότερο που συμμετείχες για μερικά λεπτα στην δική μου χαρά. Μία γλυκιά καληνύχτα με ενα φιλάκι αγάπης

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφο !!!!!!!
    Μπράβο, γεια στα χέρια σου !!!!!!!
    Και στο νυφικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι η γιαγιά θαύμα Έφη μου, απ'όλες τις απόψεις! Με τι καταπιάνεσαι και δεν είσαι καταπληκτική; Κάπου θα σε τσακώσουμε, δεν μπορεί...χαχαχα. Εξαιρετική δουλειά! Άντε και στο νυφικό, που λέει και η Ρένα! Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου, πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τόσα που δεν τα καταφέρνω ,ακόμη και στην ραπτική που "νομίζω" ότι την κατέχω υστερώ κατα πολύ μπροστά στις σωστές ράπτρες.....Πρώτο και καλύτερο για να με τσακώσεις είναι η ζωγραφική αυτήν την έρμη ζωγραφική που καταπονείται στα χέρια μου !!! και άλλα ....Ευχαριστώ πολύ που μου αφιερώνεις χρόνο απο τον έλάχιστο που διαθέτεις .Χαίρομαι με τις "επισκέψεις" σου Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  7. Τι νεραιδούλα όμορφη είναι αυτή; Εφη μου μεγαλούργησες πάλι, ονειρεμένο το φόρεμα που δημιούργησες, δε θα πω έραψες, γιατί αυτό δεν είναι απλό ράψιμο, είναι δημιουργία!! Άψογο ως την πιο μικρη λεπτομέρεια!
    Ευχομαι το ζουζούνι σας να μεγαλώνει και να την καμαρώσετε και νυφούλα!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το φορεματάκι...και σε ευχαριστώ για τα τρυφερά σου σχόλια Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη Φιλάκια αγάπης πολλά πολλά

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο φόρεμα!!!
    Μου αρέσουν πολύ οι λεπτομέρειες του, τα λουλούδια μπροστά και ο μεγάλος φιόγκος πίσω!!!
    Το στεφάνι έδεσε όλη την εμφάνιση!!!
    Σωστό παρανυφάκι - αγγελούδι!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου και για τον χρόνο που μου αφιερώνεις.... Καλό σου βράδυ με ένα φιλάκι του ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  9. ...........γήγοα πόβα η Ακλητία είναι νύφη αύιο.......'μου άρεσε πάρα πολύ!
    ΄Εφη χρυσοχέρα μας, κι εγω εύχομαι απο καρδιάς να βάλεις τις χρυσοκλωστές σου και στο γάμο της!
    όλο το θέμα τρυφερό, όπως και τα αισθήματά σου, πως έλεγες; την αγκάλιαζα με το βλέμμα.....
    καλοστεριωμένο το ζευγάρι όπου έλαβε μέρος η Αλκηστούλα σας, και να 'εχεις μόνιμα τέτοια χαρά να μας μοιράζεις.....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκαιο δεν μπορώ να δώσω καμία εξήγηση η θα ξέχασα να πατήσω δημοσίευση και έχασα το κείμενο η από λάθος μου θα προχώρησα παρακάτω....για το μόνο που μπορώ να είμαι σίγουρη είναι ότι δεν είχα καμία πρόθεση εξαίρεσης....και γιατί να είχα; Άλλωστε σε συμπαθώ και μέσα από τα σχόλια σου μόνον αγάπη και καλοσύνη εισπράττω και μέσα από την καρδιά μου σου στέλνω ενα μεγάλο ευχαριστώ για τούτη την επίσκεψή σου!!! Σου ζητω συγγνώμην και σου στέλνω ενα φιλάκι αγάπης για την σημερινη γιορτή σου!!!

      Διαγραφή
  10. Εύχομαι να ράψεις και το δικό της νυφικό!!!!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί νά πώ!!!Εχω μείνει άφωνη πάλι!!!Τό φορεματάκι τής γλυκειάς Αλκηστούλας σου είναι υπέροχο!!Μου αρέσουν πολύ οι λεπτομέρειες του, τα λουλούδια μπροστά και ο μεγάλος φιόγκος πίσω!!Αντε καί στό νυφικό φιλενάδα!!Θά μεγαλουργήσεις τότε!!
    Νά ζήσουν οι νεονύμφοι!!Φιλάκια στήν εγγονη καί στήν χρυσοχέρα γιαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Δημητρούλα σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου και καλά σου σχόλια!!!!! Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις τις ομορφιές της φύσης μέσα απο τα δικά σου ματια!!! Φιλάκια καληνύχτας πολλά

      Διαγραφή
  12. Θα σου αλλάξω τον τίτλο της ανάρτησης " δύο νύφες , δυο γαμπροί" .Εχουμε έναν κούκλο γαμπρό και την υπομονή για να πάρουμε αυτή τη μικρή νυφούλα αλλά και τη γιαγιά μαζί. Δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα άλλαζες και το χρώμα στο τούλι με χαμομήλι, έε δεν παίζεσαι. Η Αλκηστούλα μια κούκλα, πόσο τυχερό παιδάκι!! Μπράβο Έφη, να είσαι πάντα καλά να μας τρελαίνεις με τις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμαρώνω για την πολύφερνη νύφη και χαίρομαι που την συμπαθείς τόσο!!! Καλέ τι θα με κάνετε εμένα τότε; μπελάς θα είμαι σίγουρα...η στην καλύτερη περίπτωση δεν θα υπάρχω..... Υιοθέτησε την συνταγή του χαμομηλιού χαχαχα στην τόση απελπισία μου είχα επιτυχία ανέλπιστη!!!Σε ευχαριστώ Νατάσα για την εκτίμηση που μου δείχνεις αλλά και για τα όμορφα σχόλια σου!!!!! Καλό σου βράδυ και αν μάθεις τι έπαθα σήμερα θα μείνεις........................ φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. καλα το κοριτσι μας εχει και αποψη , ποσο χαιρομαι για το αποτέλεσμα που βλεπουμε , μακραν το π[ιο ομορφο παρανυφακιή η ομορφότερη νυφούλα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει ταπεραμέντο δυνατό και άποψη για όλα.....σίγουρα δεν έμοιασε την μαμά της που ήταν το πιο ήσυχο παιδί του κόσμου , τρυφερό ,υπερβολικά υπάκουο και έλιωνε στην αγκαλιά μου!!! Η Αλκηστη είναι πολύ ναζιάρα και δεν περνά απαρατήρητη ποτέ!! Ευχαριστώ Κάτια για τον όμορφο σχολιασμό σου ,να είσαι καλά και χαρούμενη.. Φιλάκια καληνύχτας πολλά.

      Διαγραφή
  14. Τι νόμιζες γιαγια Εφη οτι το κορίτσι μας είναι χωρίς αποψη;; χι.χιχ αφού ηθελε να γίνη νύφη και οχι παρανυφη... ... βρε το Αλκηστακι σε τυρανησε .. Εφη μου αλλα χαλαλι της οπως το λες και εσύ αυτες οι τυρανίες ειναι πιο τις πιο χαρούμενες ..χι.χιχ. τα χεράκια σου έκαναν παλι θαυματα.. ...ευχωμαι να είσαι γερή να ραψεις και το νυφικό της .. τι όμορφα που θα είναι..!!!μπράβο χρυσοχέρα μου ... μα πες μου τι δεν ξέρεις να κάνεις..βρε κορίτσι μου..!!! έχεις την αγάπη μας και τα φιλακια μας......και πολλα φιλαακια στην παρανυφούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πα! Πα! Πα! μου έβγαλε την πίστη αλλά το πιο ωραίο ηταν αντι να θυμώνω σοβαρά το διασκέδαζα και από πάνω Χαίρομαι που σας έκανα να χαμογελάσετε με αυτήν την ανάρτηση αυτός ηταν και ο σκοπός μου !!!!Ρουλάκι εσύ σίγουρα θα ράψεις νυφικό στα θηλυκά εγγόνια αλλά εγώ πότε; δεν έχω σκοπό να υποδυθώ τον Μαθουσάλα......Σε ευχαριστώ για τα λόγια αγάπης να είσαι καλά !!!! Σου στέλνω μια αγκαλιά και ενα φιλάκι για όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφο φόρεμα της ετοίμασες!!!! Το κοιτώ και το ξανακοιτώ και δεν το χορταίνω! Ήταν σαν ζωγραφιά η Άλκηστη!
    Πολλά μπράβο για την εξαίρετη δουλειά σου, Έφη μου! Σε θαυμάζω!
    Θα σου δώσω την ίδια ευχή που σου έδωσαν και τα κορίτσια πιο πάνω: να είσαι γερή, να ράψεις και το νυφικό της!
    Φιλιά πολλά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλάκι μου σε ευχαριστώ για όλα όσα εισπράττω από σένα.Μου αρέσει πολύ όταν οι άνθρωποι αλληλοεκτιμούνται ,έτσι διορθώνεται η ψυχή τους και μειώνεται η ζήλια και η κακία!!!!!Φιλάκια μικρό υιοθετημένο και να είσαι πάντα χαρούμενη

      Διαγραφή
  16. καλέ ,σκόρδο του βάλατε του παιδιού;;;;
    Τωρα απο φουσκώματα δεν ξέρω ,αλλά είναι τέλειο και η Άλκηστη πανέμορφη!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια, πολύ όμορφο το φορεματάκι, επαγγελματική δουλειά από τις καλύτερες.
    Να είστε καλά να ράψετε και το νυφικό της μικρούλας.
    Θα περνώ να τα λέμε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες !!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τα καλά σου σχόλια!!!!Είσαι ευπρόσδεκτη, όποτε θέλεις ανοίγεις και μπαίνεις!!!! Καλό σου βράδυ Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Μια κούκλα η Άλκηστη μέσα στο μοναδικό φόρεμα που της έραψες Έφη μου,προσεγμενο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Θα σου ευχηθώ από την καρδιά μου να είσαι καλά , να έχεις υγεία για να ράψεις και το νυφικό της . Να δώσεις στους γονείς της τις ευχές μου, να την καμαρώσουν όπως επιθυμούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ για τις ευχές και για την αγάπη που εισπράττω μέσα από τα σχόλια σου!!! Φιλάκια πολλά και μία αγκαλιά για μία όμορφη νύχτα.

      Διαγραφή
  19. Η μικρή νυφούλα μας καταπληκτική.Η γιαγια Έφη μοναδική.Όπως πάντα μας κατέπληξες πάλι με τις μοναδικές δημιουργίες σου.Ο θεός να σέχει καλά.Α!!! μη ξεχάσω...ο γαμπρός θα περιμένει...θα σας περιμένει!!!Φιλάκια, γιαγιά Νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλι σε ευχαριστώ πολύ ..χαιρομαι που σου άρεσε η "νύφη" που με την παράσταση που έδωσε είχε και τα τυχερά της.Και καλά αυτήν ,εμένα τι να με κάνετε; Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ

      Διαγραφή
  20. Έφη μου έκανες πάλι τα μαγικά σου και μας κατέπληξες. Υπέροχο φόρεμα να είσαι καλά και να ράψεις και το νυφικό στο γάμο της.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγικά δεν έκανα Ελένη μου απλά πασπάλισα το υφασμα με αγάπη!!! ( το ράψιμο είναι το δυνατό χαρτί μου αλλά και αυτό το μισογνωρίζω) καταπιάνομαι με την ραπτική με ευκολία και σπάνια απογοητεύομαι!!!! Καλή η ευχήσου αλλά δεν πραγματοποιείται λόγω ηλικίας......χα χαχαΕυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!!! φιλάκι και αγκαλίτσα από την υγρή Κομοτηνή

      Διαγραφή
  21. Αυτά δεν είναι μαγικά χέρια,αλλά θεϊκά!!!Μπράβο τρελογιαγιά!!!!!!!!!!!!Να είσαι γερή φιλενάδα και να ράψεις και το νυφικό της!!!Οσο για γαμπρό δεν το συζητάμε!!Και οι δύο στην κατηγορία φτερού!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα Χ α Χα !! Τόσα όμορφα λόγια που να τα χωρέσει ο νους μου ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αγάπη που μου δείχνεις και για την χαρά που είσαι και πάλι ΕΔΩ. Φιλάκια καληνύχτας πολλά

      Διαγραφή
  22. Ονειρεμένη δημιουργία για ένα υπέροχο πλάσμα!
    Ποιος θα περίμενε κάτι λιγότερο από τα δικά σου χέρια!!!!!!!!!
    Με υγεία και χαρά και στο νυφικό, όχι μόνο της δικής σου εγγονής, μα και της εγγονής της!!!!!!!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε ο σχολιασμό σου!!! Είσαι αυθεντία σε πολλά αλλά στον γραπτό λόγο άπιαστη!!!! Σε ευχαριστώ για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου !!!! Εσύ πάλι το πας πολύ μακρυά, αλλά κάθε ευχή είναι ευπρόσδεκτη καισε ευχαριστώ πολύ για αυτήν.Καλό σου βράδυ με ενα φιλάκι

      Διαγραφή
  23. Είσαι φανταστική αγαπημένη μου Έφη!!!!!!!!!!
    Υπέροχο το φορεματάκι αλλά και η εγγονούλα σου κουκλίτσα!!!
    Να είσαι γερή να την καμαρώσεις και νυφούλα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου σχόλια!!!! Ευχομαι και σε σένα να εισαι γερή γεμάτη ζωντάνια και να απολαμβάνεις καθε στιγμή της εγγονούλας σας...Καλό σου βράδυ με ένα φιλάκι αγάπης

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμοεφο έγινε το φορεματάκι, παραμυθένιο και γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα, τί υπέροχο παρανυφάκι!!!! Πώς να μην καμαρώνει και να μην προπορεύεται η νυφούλα Ακλητία!!!?
    'Εφη μου, είσαι πραγματικά χρυσοχέρα, και το φορεματάκι που έραψες είναι τόσο γλυκό και κομψό!!!!
    Να την χαίρεσαι την Αλκηστούλα σας και να την καμαρώσεις νυφούλα! Να ζήσουν και οι νεόνυμφοι!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριανγια την εκτίμηση σου , για την αγάπη σου και τις ευχές σου !!! Ευχομαι και σε να εκπληρώνονται τα περισσότερα που επιθυμείς!!!! Καληνύχτα με ένα φιλάκι αγάπης

      Διαγραφή
  26. Τη να πούμε !!!!! πανέμορφο ,τελεια,φανταστικό και άλλα τόσα λογία δεν φτάνουν..
    για την όμορφη δουλεια που έκανες ..Μπραβο Έφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια αγάπης που μου γράφεις Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη!!!! Φιλάκια πολλ

      Διαγραφή
  27. Ονειρικό , πριγκηπικό, παραμυθένιο το φουστανάκι της μικρούλας!!! Τόση αγάπη κλεισμένη σε ένα κομμάτι ύφασμα ! Ενα μεγάλο ταξίδι μάς πήγες , για μιαν ακόμη φορά, με την όμορφη ανάρτησή σου, Εφη μου! Εύχομαι , μέσα από την καρδιά μου, να ράψεις όχι μόνο το νυφικό της αλλά και τα βαπτιστικά των δικών της μικρών !!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις μακρόπνοες ευχές σου,και τα όμορφα σχόλια σου !! Να είσαι καλά και πάντα ευτυχισμένη !!!! Φιλάκια αγάπης πολλά Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  28. Φανταστικα!!! !!!!!!!! Εφη μου εκανες παλι το θαυμα σου- ποσο την καμαρωνες!!! Να εισαι γερη και να την καμαρωσεις και νυφουλα τη ζουζουνιτσα σας!! φιλακια!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι ευχαριστώ πάρα πολύ για την εκτίμηση που μου δείχνεις !!! Να είσαι καλά Τα φιλιά και την αγάπη μου!!

      Διαγραφή
  29. Τέλεια η γραφή, τέλεια & η εκτέλεση του φουστανιού, θυμήθηκα όταν έφτιαξα παρανυφάκι ττην κόρη μου στη δκαετία του 90.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ παρα πολυ κ.Λίλα για την επίσκεψη και τον όμορφο σχολιασμό !!! καληνύχτα !!

      Διαγραφή
  30. Τύφλα να' χουν τα έτοιμα φορεματάκια για παρανυφάκια....είναι να μην καμαρώνει η μικρή,καταπληκτικό το έκανες Έφη!!!!Πολλά φιλιά,χρυσοχέρα και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρές ..... σας ευχαριστώ πολύ.Καλή συνέχεια με ότι καταπιάνεστε.Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. Υπέροχο!!! Ρομαντικό, καλοφτιαγμένο, προσεγμένο ως την τελευταία λεπτομέρεια!
    Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα, γεια στα χεράκια σου Εφούλα μου γλυκιά!
    Απολαυστική η μικρή πανέμορφη πριγκίπισσα, να την καμαρώσεις και νυφούλα! Έχει να γίνει!!!! Μήνες θα ράβεις!!!

    Καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα!!!! όμορφες λεξεις που με κάνουν χαρούμενη. Σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς!!!Να είσαι καλά και γεμάτη χαρά. Φιλάκια αγάπης αφθονα.

      Διαγραφή
  32. Πανέμορφο! Και νυφούλα! Φαντάσου τότε τι θα κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τέτα για τον χρονο που αφιερωνεις σε μένα!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  33. Πάντα "γλυκαμένη" να είναι, που λέει και η μαμά! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι και εγώ το ίδιο Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και για την ευχουλα σου!!! φιλάκια

      Διαγραφή
  34. Εφη μου τι ομορφο συνολο εραψες !!! με τρια θαυμαστικα!και μου αρεσει που βρισκεις λυση για ολα , εφτιαξες το σωστο εκρου με το τσαι, εισαι πολυμήχανη και ταλαντουχα, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για τον με τρία θαυμαστικά σχολιασμό σου Χαίρομαι που σου άρεσε!!!1 Φιλάκια με ένα φιλάκι καλήνυχτας

      Διαγραφή
  35. Εφούλα, πολυτάλαντη και πολυμήχανη!!! Έκανες εξαιρετική δουλειά, το φορεματάκι είναι παραμυθένιο, ότι ακριβώς χρειάζεται μια ξεχωριστή πριγκίπισσα!!!! Να είσαι γερή να τις φτιάχνεις μοναδικά πράγματα και φυσικά να την καμαρώσεις και νυφούλα!!! Καλή προετοιμασία για τα Χριστουγεννιάτικά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική χαίρομαι που σου άρεσε το φορεματάκι και σου στέλνω την αγάπη μου για τον όμορφο σχολιασμό σου!!!Φιλάκια πολλά στον "βασιλιά σας " και σε σένα

      Διαγραφή
  36. "Είμαι η νύφη" λέει! Αχαχαχαχα!!!
    Μα είναι πανέμορφη! Εξαιρετική δουλειά έκανες, Έφη μου!
    Μπράβο σου!
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱

    O Natal está chegando... o amor, chamado Jesus, nos pede permissão para entregar toda a paz e felicidade que nos são destinadas.


    FELIZ NATAL!
    BOAS FESTAS!
    °。✿⊱。。

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  38. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2015!!!
    ♥Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή