Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Η σιέλ ανάρτηση...

Καλημέρα, καλημέρα!!!!!!!!!!  
     Αρκετές φορές επιχείρησα να κάνω νέα ανάρτηση αλλά δεν είχα κέφια ούτε να σκέφτομαι ούτε και να πληκτρολογώ......από την άλλη πάλι η Χριστουγεννιάτικη εικόνα  του μπλοκ  με ενοχλούσε  κάπως.  
       Τέλος  πάντων  ελπίζω να ξαναβρώ  τους ορεξάτους ρυθμούς μου  διότι οι δουλειές που με  περιμένουν  απαιτούν  πολύ καλή διάθεση .
   Κατά κύριο λόγο τα τρία τελευταία χρόνια το κύριο χρώμα που κυριαρχεί  στις δουλειές μου είναι το ροζ  και που θα συνεχιστεί για αρκετό καιρό ακόμη.Χάρηκα ιδιαίτερα όταν μου ζητήθηκε από μία εξαδέλφη  να βοηθήσω στα σχετικά μιας  βάπτισης ενός μικρούλη,  συγγενής και αυτός,οικογενειακή υπόθεση δηλαδή.Το σιέλ χρώμα ήταν και είναι  το αγαπημένο μου χρώμα αλλά  παραμερίστηκε από το ροζ που έγινε το οικογενειακό  μας χρώμα!!!    Απόλαυσα  κάθε δημιουργία  και με μεγάλη χαρά συμμετείχα σε όλη αυτήν την διαδικασία!!
Το σύνολο της δουλειάς  μου κάτω από έναν καταγάλανο ουρανό και ελαφρύ ευχάριστο αεράκι,λίγο πριν τα παραδώσω για το "μυστήριο".

Το χάρτινο αλογάκι  δικής μου εκτύπωσης  είναι διπλής όψεως καρώ (έτοιμο χαρτόνι) και γκρι σιέλ χαρτόνι βαμμένο από μένα .Στην βάση ανάμεσα  στα χαρτόνια κόλλησα μία τρεσούλα  ενσωματωμένη με στριφτό  κορδονάκι !!
Σε άλλη πόζα....

To κουτί για τα ρουχάκια και  για όλα τα σχετικά
Μου δόθηκε ένα  πολύ απλό λευκό χαρτονένιο κουτί που διαμορφώθηκε με ρίγες βαμμένες με ακρυλικό χρώμα και στο κέντρο έβαλα ένα αλογάκι   από  πεπιεσμένο χαρτί βαμμένο σιέλ κολλημένο σε σκληρό χαρτόνι.Γύρω από το λευκό οβάλ διακρίνεται μία λεπτή τρεσσούλα  ,λεπτομέρεια που το κάνει ομορφότερο (κατά την γνώμη μου φυσικά)
Ο τριπλός φιόγκος  είναι κάτι σαν το κερασάκι  σε  τούρτα....
Πρόσθεσα  και στα πλαϊνά οβάλ καρό με λευκά αλογάκια που  τυπώθηκαν και κόπηκαν από μένα σε πολύ χοντρό χαρτόνι.Αντικατέστησα τα άχαρα πλαστικά μαύρα χερούλια με κορδόνια στριφτά για καλύτερη εμφάνιση...
Το κουτί με το  μπουκάλι λαδιού  την πετσετούλα  και το σαπουνάκι....
Τα κεράκια της κολυμβήθρας ..
και τέλος η λαμπάδα  .Την δούλεψα με  πολύ όρεξη και δεν βρήκα καμία δυσκολία.Νομίζω ότι ήταν απόλυτα ταιριαστή με το όλο απλό σετάκι.

      Νομίζω ότι η  εξαδέλφη και νονά έμεινε ευχαριστημένη  και για μένα ήταν μεγάλη ικανοποίηση!!!  
Η επόμενη βάπτιση θα είναι  φυσικά σε ροζ(πρώτα ο θεός) για το νέο μωράκι μας που  σε  45 μέρες θα είναι ανάμεσα  μας στις αγκαλιές μας  και στις καρδιές μας.
Δυσκολεύομαι να έχω έντονη παρουσία στην γειτονιά και στις  δραστηριότητες της  .Εχω την καθημερινή φροντίδα  (φαγητού) 6 ατόμων συν όλα τα άλλα,  ράψιμο, κέντημα, κατασκευές για το νέο  βρεφικό δωματιάκι  και επιπλέον  το φρεσκάρισμα,  το πλύσιμο, και το σιδέρωμα της προίκας της μικρής,που καταλαμβάνει μισό δωμάτιο! 
 Οπότε ζητώ την κατανόησή σας και ελπίζω  στο μέλλον να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο...ή  μάταια ελπίζω;
 Η αγκαλιά μου πάντως  θα είναι ασφυκτικά γεμάτη!!! ΟΤΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!











27 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Έφη ,πότε τα προλαβαίνεις όλα μαζί ?? Οικογένεια ,κατασκευές ,δουλειές ,βοήθεια και προσφορά στους άλλους ?
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά ,γερή και δυνατή και να δημιουργείς αυτά τα υπέροχα πράγματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ΣΙΕΛ δημιουργίες σου καταπληκτικές.... η βάπτιση του μικρούλη σας θα συζητήθηκε σίγουρα για την καλαισθησία της!!!!! Με το καλό να έρθει το καινούργιο σας μωράκι.... και εσύ να είσαι μέχρι τότε πανέτοιμη για να το υποδεχθείς, φαντάζομαι τι ετοιμασίες έχεις κάνει!!!! Η αλήθεια είναι πως μας λείπεις, όπως μας λείπουν και οι δημιουργίες σου.... περιμένουμε όμως υπομονετικά την επιστροφή σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά και ζεστές αγκαλιές.... καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις και καλή δύναμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη μου καλήμερα! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου! Το μικρο αλογάκι ταιριάζει παντού και το κουτάκι τούρτα υπέροχο!
    Με το καλό να υποδεχθείτε το νέο σας μωρό, σίγουρα οι ετοιμασίες ειναι κουραστικές αλλά συγχρόνως ευχάριστες
    Να είσαι καλά!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου καλήμερα! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου! Το μικρο αλογάκι ταιριάζει παντού και το κουτάκι τούρτα υπέροχο!
    Με το καλό να υποδεχθείτε το νέο σας μωρό, σίγουρα οι ετοιμασίες ειναι κουραστικές αλλά συγχρόνως ευχάριστες
    Να είσαι καλά!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη και αριστοκρατική βάπτιση !!! Τα πάντα είναι πανέμορφα!!! Σούπερ γιαγια, για άλλη μια φορά έκανες το θαύμα σου!! Με το καλό να έλθει η μικρούλα !!! Οπως είπε και η Βίκυ, είναι αισθητή η απουσία σου , αλλά κρατάμε δυνάμεις να δούμε και να θαυμάσουμε την προίκα της μπέμπας!!! Να προσέχεις τον εαυτό σου και να'σαι καλά!! Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εφη μου οι σιελ δημιουργιες σου μιλανε μονες τους!!!! Δεν θα μπορουσαν να ειναι ωραιοτερες!! Τελειες!!!!
    Με το καλο να ερθει η μπεμπα σας !!
    Πολλα πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ,ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΑ & ΖΗΛΕΥΤΑ!!!
    Εφη μας λείπεις,αλλά κατανοούμε απόλυτα,απλά περιμένουμε καποια στιγμή να μας δείξεις σ ένα μάθημα υψηλής αισθητικής τα πράγματα που σε κρατούν μακρυά μας.
    Φιλάκια πολλά και Καλή αναμονή του νέου ροζ μωρού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΄Ο,τι είδα μου άρεσε πολύ !!
    Και το αλογάκι, ως θέμα, πολύ όμορφο !
    Θα προτιμούσα βέβαια να δω τις εικόνες λίγο μεγαλύτερες για
    να τις απολαύσω !
    Με το καλό να έρθει το καινούργιο κοριτσάκι σας και περιμένω
    εικόνες από αυτά που ετοιμάζεις ..
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες οι σιέλ δημιουργίες ...κάλο φτιαγμένα με στιλ ..
    Θα μας λείπεις Εφη μου. και η ομορφες δημιουργιες σου ...
    Με το κάλο να σας να έρθει η μπέμπα σας ..
    καλή συνεχεία ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ότι μας λείπεις, μας λείπεις.
    Αλλά σε καταλαβαίνουμε.
    Αφού είχες καιρό κι έφτιαξες όλα αυτά, μπράβο σου.
    Είναι τέλεια όπως πάντα και καλοδουλεμένα.
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας και περιμένουμε να δούμε τι ετοίμαζες τόσο καιρό.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εβαλες παλι το χερακι σου και εκανες τα λεπτοδουλεμένα θαύματα σου σιγουρα θα ενθουσιαστηκε η εξαδέρφη σου..απο το αποτελεσμα..να τους ζήσει ο μικρουλης ο νεοφώτιστος.. Εφη μου... απορω με τόσες δουλειες που βρίσκεις τον χρόνο και τα φτιαχνεις ... ενα μωρό σιγουρα χρειάζεται πολύ χρόνο .. πόσο μαλλον φιλη μου τωρα που θα έχετε δύο .. ομως αυτός ο χρόνος ειναι ο καλύτερος της ζωής μας.....να είσα καλα και να χαιρεσαι καθε στιγμή μαζι τους... ειναι πολύτιμες.. να προσεχεις τον εαυτό σου και να μας θυμασαι πότε πότε στην ευτυχία σου... με το καλο και το μωρακι σας..φιλη μου... να έχετε τα καλυτερα στην ζωή σας..!! φιλακιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι όμορφες βαπτιστικές δημιουργίες είναι αυτές!!!
    Εφούλα μου γλυκιά, είσαι απίθανη! Δουλεμένα όλα με μεράκι και πολλή προσοχή ως την τελευταία λεπτομέρεια!
    Να σας ζήσει το νεοφώτιστο αγοράκι!
    Με το καλό να έρθει κι η άλλη μπεμπούλα, στα κοριτσάκια και στο ροζ έχω τρελή αδυναμία!

    Να είσαι πάντα καλά, να έχεις υγεία και δύναμη αγαπημένη μου!
    Πολλή αγάπη και φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δουλειά που έχει ξεπεράσει και τους επαγγελματίες. Δεν απορώ πια, απλώς θαυμάζω. Μετά από την σιελ ανάρτηση θα περιμένουμε και την ροζ. Οι δημιουργίες σου πάντα μας εκπλήσουν. Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις αυτές τις όμορφες εικόνες. Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. -Κρατάς μυστικό? Σου πηγαίνει και το σιέλ πάάάρα πολύ!!!-
    ;-)
    Μα τί ομορφιές έφτιαξες καλέ πάλι!!!
    Ελπίζω να είσαι καλά πάντα, και μη σκάς για τον περιορισμένο χρόνο στα μπλογκς! Απλά δίνε μας πού και πού στίγματα δημιουργίας, ναι?
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με ότι χρώμα και αν καταπιαστείς κάνεις θαύματα. Τα θαλασσιά σου ολα ένα και ένα , αυτό το αλογάκι με μάγεψε .Να είσαι καλά Έφη μου ,να έχεις δύναμη και να φροντίζεις με την αγάπη σου όλη την οικογένεια. Μια μεγάλη αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¨Εφη πολύ όμορφες οι σιέλ δημιουργίες σου, μπράβο σου για την πολλή καλή σου δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα τέλεια και πολύ προσεγμένα. Τα χεράκια κάνουν θαύματα. Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος της οικογένειας. Φιλάκια στη μικρή Άλκηστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έφη ,είτε σιέλ είτε ροζ,το αποτέλεσμα είναι ένα:καταπληκτικό!!!!!!!!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικό αποτέλεσμα. Καλότυχος ο νεοφώτιστης αλλά και με το καλό η νιόφερτη της οικογένειας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά είναι όλα ονειρεμένα και δεν σου κρύβω ότι τα ζήλεψα απίστευτα!!! Πόσα μπράβο να σου πούμε; Είναι τρομερό πόσο όμορφα και επαγγελματικά τα καταφέρνεις όλα Εφήκι μας!!! Καλοφώτιστο να είναι το αστεράκι και φυσικά με το καλό να δεχτείτε και τη μπουμπού σας!!!Καλή συνέχεια και πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ه°·✿
    Seu trabalho é muito original e muito elegante.
    Bom mês com muita inspiração! Ótima semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ♪♬♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μην στενοχωριέσαι Εφάκι μου, καταλαβαίνω την κόπωση και τις φροντίδες σου...
    Έτσι είμαι εγώ 3 μήνες το καλοκαίρι που έρχονται τα παιδιά.
    Τι έκανες πάλι με τα σιέλ !!!! Έχω ξετρελαθεί! Είναι και το αγαπημένο μου χρώμα αλλά τόση κομψότητα και καλό γούστο, δεν ξαναείδα!!!
    Είσαι σπουδαία, σε συγχαίρω ολόψυχα!!!
    Με το καλό να έρθει το νινάκι σας, φιλάκια στην κουκλίτσα σου, φιλάκια σε σένα, καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περασα να πω ενα γεια και να σου πώ οτι λειπεις απο την παρέα... αλλα χαλαλι σου η απουσία έχεις πολύ καλύτερα πράγματα να κανεις... Εφη μου ελπίζω να είναι το δευτερο μωρακι ήδη μαζί σας........χαρες... χαρες πολλες να έχετε φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφη μου, κάθε φορά μου ζητάς συγγνώμη που αργείς να περάσεις από μένα, και δεν χρειάζεται να το κάνεις αφού κατανοώ την κατάσταση που σε κρατάει μακριά μας. Τί να πω εγώ τώρα που ούτε καν πήρα χαμπάρι αυτή σου την ανάρτηση (το έχω ξαναπάθει) και μόλις την είδα από το sidebar μιάς κοινής μας φίλης!!!! Οι σιέλ σου δημιουργίες είναι πανέμορφες και τόσο καλοδουλεμένες όπως κάθε τι που φτιάχνουν τα χρυσά χεράκια σου!!!! Φαντάζομαι ότι το νέο σας μωράκι έχει ήδη φτάσει και θα περιμένω ανυπόμονα την επόμενη ανάρτησή σου, φροντίζοντας να μην την χάσω κι αυτή τη φορά!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή