Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Μετά από 5 μήνες ....

   Ειλικρινά   τα έχω χάσει !!Αισθάνομαι άβολα , αμήχανα ... αναρωτιέμαι από που να αρχίσω;   Εχω τόσα να πω και να δείξω ... αλλά δεν ξέρω πως!!!Πέντε μήνες είναι πάρα πολύ χρόνος αλλά άλλοτε δεν είχα χρόνο και άλλοτε διάθεση.Η μόνη όαση  χαράς ήταν οι μικρούλες μας που μεγαλώνουν ... μεγαλώνουν .... και μαζί με αυτές και οι ευθύνες και οι φροντίδες  αλλά και οι χαρές μας!!!
     Τέλος πάντων  το καλοκαίρι πέρασε με ελάχιστα μπάνια  (εννοώ κολύμπι κανονικό)διότι το Αλκηστάκι φέτος ανακάλυψε τις βουτιές από την σανίδα  και ήμουν  πλάι της, με τις κεραίες  τεντωμένες.  Η μανούλα  και ο πατερούλης φρόντιζαν το μικρούλι, το τάϊζαν  και έπιναν τον καφέ τους κάτω από τις ομπρέλες  Εγώ με την σειρά μου  απολάμβανα τις αγκαλιές και τα γέλια της "μεγάλης" φτιάχναμε πύργους στην άμμο και μαζεύαμε  ματάκια ( τα λιγότερα όλων των εποχών)  Μαζί με όλα τα  ωραία που περνούσαμε σαν κάτοικοι αυτής της  άμοιρης Ελλάδας, έσπρωχνα το καλοκαίρι να φύγει, να τελειώσει, να γυρίσω στην  βάση μου που σχεδόν δεν εγκατέλειψα. 'Ημουν  συχνότατα κοντά στις ντοματιές μας που φέτος πια ξεσάλωσαν δίνοντάς  μας πολλές και υπέροχες ντομάτες (ακόμη και τώρα υπάρχουν άφθονες}  και.......
 κοντά στην "αιώνια κλώσα" μας που ντε και καλά θέλει να γίνει μάνα από τον Αύγουστο. Η παρατεταμένη ζέστη τα έψηνε  και εκείνη επέμενε  και επιμένει ακόμη,  7 Οκτωβρίου και δεν βαρέθηκε, όλο της τα ανανεώνω κι  εγώ η  .... όπως θέλετε χαρακτηρίστε με!! 'Ημουν επίσης  κοντά στα 10 "υιοθετημένα"  με την ελπίδα να μεγαλώσουν και να μας χαρίσουν  αυγά και κρεατάκι για τα μικρά.
 Αλλά φρόντιζα και το "γηροκομείο" μας  μην τους λήψει το νερό και το σιταράκι!!Μερικές από αυτές είναι  πολύ μεγάλης  ηλικίας   8-10 χρόνων και  μας εγκαταλείπουν  όταν τους "αγαπήσει ο Θεός"

Όμως πρώτα από όλα ήθελα να βρίσκομαι όσο πιο συχνά γινόταν κοντά στο Καημένο το Μελιτάκι  μου που  ήταν τόσο στεναχωρημένο με την  μοναξιά 2 μηνών  και μάλιστα δεμένο από τον φόβο κάποιων  ανώμαλων που ρίχνουν φόλα μέσα σε αυλές!!!
Όταν  πια επιστρέψαμε , με  μεγάλη ανακούφιση εκ μέρους μου και μεγάλη  δυσανασχέτηση  από την υπόλοιπη οικογένεια, άρχισε "ο χορός της ντομάτας" και άλλων χειμωνιάτικων προμηθειών, αλλά εγώ ήμουν στο στοιχείο μου και  πήρα τα πάνω μου!!!                        
                            ****************************
    Ανάμεσα στις δουλειές του σπιτιού έριχνα και μερικές πινελιές   ζωγραφικής  ντεκουπάζ κλπ και προσπαθούσα να μπω στο κλίμα της  δημιουργίας της, "ΡΟΖ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ" να αποτελειώσω τον στολισμό του δωματίου της Αλκηστης  και να κατασκευάσω  νέα διακοσμητικά για το δωμάτιο της μπεμπούλας .
   Ετσι λοιπόν σας προδιαθέτω για τι  θα  βλέπετε  στις επόμενες  αναρτήσεις  μου....το 95%  σε όλους τους τόνους του ΡΟΖ μέχρι και τα σεντόνια μας έγιναν ροζ!!!
 Αυταααααααααααα !!!  και όποιος θα μου έλεγε ότι  στο μπλοκοσπιτάκι μου θα φιλοξενούσα σεντόνια, κότες και κοτόπουλα το λιγότερο που θα σκεπτόμουν ήταν "ο άνθρωπος δεν πάει καλά"""αλλά μάλλον συμβαίνει το αντίθετο!!!! Φιλάκια και σε λίγο πάλι εδώ!!!


                                                                               

59 σχόλια:

  1. Καλώς το καλώς το!!!! Καλοδεχούμενες και οι γιαγιές κότες, η αιώνια κλώσα και τα μικρούλια!!!! Περιμένουμε τα ροζούλια!!!! και καμιά φωτό από από τους πύργους. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλαμινάκι!!!! γειά σου Ευχαριστώ για το καλοσώρισμά σου!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλή επάνοδο κι εύχομαι να βρεις χρόνο και διάθεση να μας γεμίσεις με εικόνες από όλους αυτούς τους μήνες απουσίας!
    Μου 'χουν λείψει το ταλέντο κι οι ιδέες σου!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλαντούχα φίλη γειάσου!!!! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα κολακευτικά σου λόγια!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Αντε βρε Έφη μου.
    Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε.
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα τώρα.
    Περιμένουμε τα ωραία σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρα μάτια εσείς ,μαύρα μάτια κι εγώ!! Μου έλειψε αυτό το πάρε δώσε της γειτονιάς μας αλλά και η ζεστή Σοκολάτα στο flo-cafe με την όμορφη παρέα!!!!!!!!!! Πότε άραγε θα σας ξαναδώ!!! Φιλάκια στην Ευγενούλα της γειτονιάς μας αλλά και στην δραστήρια και κεφάτη γιαγιάτης

      Διαγραφή
  4. Χιονίζει εκεί πάνω ?????? Καλώς τηνε ,καλώς τηνε !!!! Και οι κοτούλες μας αρέσουν ,και το σκυλάκι και τα ροζούλια ,αρκεί που είσαι κοντά μας .Μας έλειψες βρε ΄Έφη μου και ελπίζω να αναπληρώσεις και τον χρόνο που σε χάσαμε ....ναι ????
    Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπίτσα τι γίνεται;Βλέπω συχνή κίνηση στο σπιτ'ακι σου Χαίρομαι γιατί θα μπορώ να σε πειράζω συχνότερα αλλά και να σ'επαινώ για όλα όσα φτιάχνεις!!!!φιλάκια βροχερά για όμορφη νύχτα!!!

      Διαγραφή
  5. Εφη μου τα μικρά παιδάκια έχουν προτεραιότητα στη ζωή μας γιατί έτσι χαιρόμαστε την κάθε μέρα τους που είναι μοναδική !!!
    Τα κοτοπουλάκια και τα ζαρζαβατικά πολύτιμα για τη διατροφή των μικρών και μεγάλων μελών της οικογένειας !!!
    Η ροζοκατάσταση έχει μαγεία που τη ζω !!!
    Φιλάκια με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είσαι γιαγια δύο χρωμάτων!!Οπότε η μαγεία είναι διανθισμένη!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!!! φιλάκια και καλή σου νύχτα

      Διαγραφή
  6. Καλώς τηνε κι ας άργησες. Βέβαια ο ρόλος της γιαγιάς είναι πολύ σημαντικός και πολύτιμος, αλλά κι εμάς μας έλειψες και βέβαια οι εξαιρετικές δημιουργίες σου !!!! Καλοφάγωτα τα καλούδια σας και καλό Φθινόπωρο !!!! Θα σε περιμένουμε εναγωνίως !!!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια για τον χρόνο που διέθεσες για να με επισκευτείς!!! Θα κάνω προσπάθεια να γίνει σχετικά σύντομα η απόμενη ανάρτηση!!! φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  7. Είμαι σίγουρη οτι μας προδιαθέτεις για να ζήσουμε μεγάλες στιγμές κι αυτές περιμένουμε ανεχόμενες την επίμονη να τεκνοποιήσιε κότα και την αχτένιστη αγαπημένη Μελίτα
    Φιλιά πολλά Χ 3 ροοοοοοζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!ε! κάνε κράτει ....χαχαχα τι μεγάλες στιγμές είναι αυτές εγώ απλά πράγματα έχω κάνει για τις μικρές που υπολείπονται της ζωγραφικής σου και των "πέτρινων" δημιουργιών.Μην με αγχώνεις δεν θέλω και πολύ για να αισθάνομαι άβολα.Σε πήρα τηλέφωνο αλλά δεν...... Φιλάκια πολλά και βροχερά

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτική, μοναδική ρόζ γιαγιά, καλώς ήρθες!
    Μας προειδοποίησες, οπότε ό,τι και να δούμε, δεν θα πάθουμε....παρά μόνο Θαυμασμό!
    Χαίρομαι που σε μιά τόσο όμορφη πόλη, υπάρχει χώρος για κοτούλες, σκυλάκια, ντοματούλες και πινελιές ραπτικής και ντεκουπαζ!
    Είμαστε εδω και περιμένουμε!!!!
    φιλιά πολλά πολλά, καλώς ήρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που μένω μη σου πώ και κοπάδια από αγγελάδες και άλλα τινά ζώα θα μπορούσα να εκτρέφω με μεγάλη ανεση χώρου!!Αλλά εγώ μόνον ζωγραφική θέλω να κάνω .. ασχολούμαι με όλα τα άλλα πλην αυτής!!! Βαρβάρα σου στέλνω φιλιά βροχερά και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!

      Διαγραφή
  9. μη μου κάνεις τέτοια ,μη μου κάνεις τέτοια! Λυπήσου με τα ροζ ! Σε προειδοποιώ πως αρπάζω τους γαμπρούς και ερχόμαστε να σας κατσικωθούμε από τωρα για τα αρραβωνιάσματα ,σαν την Ινδία ένα πράμα!
    Καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα ! Χα ! Χα! εδώ πια γίνεται ροζοχαμός έχουν χαθεί όλα τα άλλα χρώματα καλά που υπάρχει το χορτάρι της αυλής και σπάει η μονοτονία!! Ευσπρόσδεκτοι οι γαμπροί με τις ανεπανάληπτες ατάκες τους θα τους στήσουμε τους ωραιότερους αρραβώνες σαν τα ξακουστά Bollywood !!! Καληνύχτα συμπεθερούλα μου Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Απο τον πρόλογο έβαλες την φαντασία μας να ταξιδεύει.Τι έχουν να δουν τα μάτια μας!! Καλό χειμώνα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε την φαντασία σου ελεύθερη και έλα ενα ταξιδάκι βόρεια να τα πούμε που έχω πελαγοδρομήσει μετα τόσα που πρέπει να τελειώσω!! !!! χαχαχα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. καλως ήρθες και πάλι!
    καλο και δημιουργικό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ καλώς σε βρήκα να είσαι καλά και πάντα με καλή διάθεση!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλωσόρισες.
    Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς μας ξανάρθες, Έφη μου.
    Με τη μακρόχρονη απουσία μου έχασα αρκετά "επεισόδια" και η ανάρτηση σου ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη.
    Καλή δύναμή με τις ντομάτες και τα "ζωντανά" σου... περιμένω τις πάντα καλόγουστες και τέλεια δουλεμένες δημιουργίες σου!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απουσία σου ηταν αισθητή αλλά η παρουσία σου έδωσε σε όλες ανεξαιρέτως τις μπλοκοφίλες μεγάλη χαρά έχεις όμορφη παρουσία μέσα στην γειτονιά και ο κρίκος σου είναι από τους δυνατούς φρόντιζέ τον γυάλιζέ τον και όλα θα είναι πολύ καλά!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!! φιλάκια από την βροχερή Κομοτηνή

      Διαγραφή
  14. Βρε! Βρε! Βρε!!! Τί ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή??!!!
    Επέστρεψες με μια εικόνα υποδοχής που περιγράφει ιδανικά την ανάρτηση!!! χαχα!!!
    Αναμένουμε και τις επόμενες εμφανίσεις σου!!!
    Πολλά-πολλά ροζ(εννοείται!) φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την επίσκεψή σου χαρούμενο κοριτσάκι μας !!! Αυτή η εικόνα ηταν από τις πρώτες που αποθήκευσα στο αρχείο μου οταν δημιούργησα το blog και να που βρήκε την θέση της!!! χαχαχαΠροσπαθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται να αναρτηθώ!!! Μουσκεμένα φιλάκια από την αγνωστη σε σένα Κομοτηνή

      Διαγραφή
  15. καλως την!!!! Περιμενουμε δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάλως τηνε !!!! χάρηκα που γύρισες στην μλογκογειτονια μας .....
    πολύ όμορφη ανάρτηση ...και περιμένω πως και πως να δω της "ΡΟΖ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ "
    καλο Σαββατοκυριακο .....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ! Ε !προσπαθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Καλώς την αγαπημένη μου ΡΟΖ ΓΙΑΓΙΑ!!!!!! Την πρωινή έκπληξη του τηλεφώνου δέχτηκε η ανάρτηση σου που έστω και αν αφορά κλωσες, κλωσοπουλα, ροζ σεντόνια, περιπέτειες της καημενης της Μελιτας..... Ήταν η αιτία που σε ξανά έφερε κοντά μας!!!! Θα περιμένουμε σύντομα να είσαι και πάλι κοντά μας!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα χαίρομαι όταν ακούω την φωνή σου!!! Ελπίζω να περνάς καλά και να έχει επιτυχία η όλη διοργάνωση!!! Ζηλεύω για τις συναντήσεις που θα λάβουν χώρα από Δευτέρα και μετά!!! Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστω που με θυμήθηκες!!!

      Διαγραφή
  18. Εφη γέλασα με το φίλτρο στην φωτογραφία μετά απο αυτο που μου είπες! Πως και δεν έκανες κανένα ντεκουπάζ και στο κοτέτσι!
    Δεν ήξερα Εφη οτι ζούνε τοσα χρόνια οι κοτες! Στην ταϊστρα πάνω το διαχωριστικό ειναι δική σου πατέντα?
    Πολλά φιλακια ,καλό Σ/Κ και περιμένω την επόμενη ανάρτηση σου για να δω με τι θα μας εκπλήξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αχ τι μου λές τωρα !!! Πως δεν το σκέφτηκα !!!!!!!!!!!!! Θα κάνω ντεκουπάζ τις φωλιές και τις δέιχνω με υπηρηφάνεια χαχαχα !! Βρε τι ιδέα μου έδωσες!! Οχι καλέ δεν έκανα και πατέντα στα κοτόπουλα έτσι την αγόρασα εμποδίζει στα σκασμένα να μπαίνουν μέσα και να σκορπούν την τροφή!! Φιλάκια πολλά !! αντε πιά περίμενε και εσύ σειρά....χαχαχα δεν είναι και σπουδαία πράγματα διακοσμητικά τα περισσότερα!!

      Διαγραφή
  19. Πρωτα πρωτα μου αρεσει πολύ η καινουργια σου εικονα επανω... μας προδιαθετει τι θα δουμε.... Εφη μου καλή επανοδο φίλη μου .. και βέβαια δεν καθόσουν όλο αυτόν τον καιρό νομίζεις δεν το ξερουμε;... το να κρατας δυο κουκλες... μονο αυτό φτανει και δεν υπαρχει ποιο ομορφη απασχόλιση...αλλα επεηδή σε ξερουμε ... καταλαβαινουμε οτι δεν ήταν μονο αυτή η απασχολιση σου... λοιπον κανονισε.. περιμενουμε να δούμε τα ωραια σου και να τα θαυμασουμε ...Εφη μου .. οσο για τις κοτουλες σου.. μια χαρα τις βλεπω.... αφού τις περιποιησε εσύ..!!! να περνας ομορφα οτι και να κανεις..φιλακια στα κορίτσια σου και σε σενα πολλα πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είχες δικιο . οντως δεν σε εβαλα στην κλήρωση ..μα ολοκληρη Εφη και να μην σε δω; απαραδεκτη είμαι... .. τι να πω.. σε πήδηξα φιλενάδα...σόρρυ..!!

      Διαγραφή
    2. Ταιριαστή η εικόνα με το περιεχόμενο ε;; Μου αρέσει που το πρόσεξες!!! Ευχαριστώ για όλα.Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
    3. Θα κάνω ένσταση για αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν θα το αφήσω έτσι !!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια αγαπημένη μου Ρούλα

      Διαγραφή
  20. Και σε ποιόν δεν αρέσουν τα ρόζ, παρακαλώ? Ανυπομονώ να θαυμάσω αυτά που θα φτιάξουν τα χεράκια σου, Έφη μου!!!
    Κάποια στιγμή θα σε συμβουλευτώ για τα περί των κοτών, χαχαχα!!! Χαίρομαι που σε ξαναβλέπουμε στην γειτονιά! Καλό φθινόπωρο να έχουμε, να χαίρεσαι τις εγγονούλες σου και να επανεμφανιστείς σύντομα με όμορφες δημιουργίες που είμαι σίγουρη ότι θα μας καταπλήξουν.
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που βρίσκομαι και πάλι εδώ στα όμορφα της γειτονιάς μας!!! Εντάξει δεν είναι και κάτι σπουδαίο Απλά διακοσμητικά τα περισσότερα για τα δωμάτια των παιδιών.Οτι ξέρω για τις κότες θα σου το πω Κουβέντες για πούπουλα και φτερά χαχα Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Καλως όρισες!! Νέα πολλά και ενδιαφέροντα! Εντάξει αυτό το καλοκαίρι να πάει και να μην ξανάρθει με τόσα που έγιναν, όλοι το σπρώχναμε να φύγει... Παρηγοριά μας τα παιδιά και ο κήπος και τα ζωάκια! Ναι, και μια δικιά μας κότα επέμενε να γίνει μάνα αλλά είναι ορνιθοτροφείου και μετα από τρεις γενιές ,λέει, χάνουν το ένστικτο.
    Περιμένουμε τα καινούρια σου έργα!
    Φιλιά πολλά σε όλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι όπως παλιά γράφουμε σχολιαζουμε βλέπουμε μαθαίνουμε χαιρόμαστε!! Να είσαικαλά που αφιέρωσες λίγο από τον χρόνο σου για να με επισκεφτείς.Αυτή και πέρσι προσπάθησε αλλά δεν εγινε μάνα,επιμένει όμως.Οκαλύτερον καιρός για να βγούν πουλάκια είναι από τον Φεβρουάριο και μετά μέχρι να πιάσουν οι ζέστες!! χα χα και μαθήματα ορνιθων τι άλλο θα κάνω πια. Φιλάκια πολλά από την βροχερή Κομοτην

      Διαγραφή
  22. Έφη μου καλώς όρισες και πάλι, μου έλειψαν οι όμορφες αναρτήσεις σου. Έτσι με χαρά θα περιμένω τις ροζουλί κατασκευές σου. Να πάρω και ιδέες, γιατί και εγώ περιμένω μία μικρούλα να μας κάνει ποδαρικό την Πρωτοχρονιά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχετε το πιο όμορφο ποδαρικό για την νέα χρονιά και θα σας γεμίσει μεγάλη χαρά !!!Με το καλό , λοιπόν,να το καλοδεχτείτε!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  23. Καλώς μας ήρθες Εφάκι μου, αν κι εγώ δεν ανήκω πια στους τακτικούς...!!! Να και τα ροζ!!!Είναι υπέροχο το ροζ και είμαι σίγουρη πως στα χέρια σου θα αναδειχθεί ακόμα περισσότερο...!!! Εμείς με τα σιελάκι λίγο πιο ψυχροί αλλά με ένα καλό συνδυασμό το ζωντανεύουμε..!!! Καλές δημιουργίες γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιέλ μανούλα σε ευχαριστώ που αφιέρωσες λίγο χρόνο και σε μένα!! Να είσαι καλά και να μεγαλώνεις τα μικρούλια σας με υπομονή και αγάπη που είμαι σίγουρη ότι υπαρχει αφθονη μέσα στο όμορφο "σπιτικό σου" Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Εφάκι μου!
      Μου άρεσε ιδιαίτερα η σημερινή σου ανάρτηση, τρυφερή, με ωραίες εικόνες, ζωάκια και όλα τα ωραία!!!
      Το μόνο κακό σ΄όλα αυτά είναι ότι δεν μπορείς να λείψεις από το σπίτι. Ψυχούλες είναι και θέλουν φροντίδα.
      Όμως αφού τ΄αγαπάς τόσο πολύ, αξίζει τον κόπο.
      Πολλά φιλάκια σε σένα και στα δύο αγγελούδια σας!

      Διαγραφή
    3. Μαγδούλα γειάσου !Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για όμορφα λογάκια σου!!! Σου ευχομαι καλό σαββατοκύριακο !!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Έτσι όπως περιγράφεις εγώ φαντάζομαι μία όμορφη και ήσυχη ζωή στο χωριό φροντίζοντας τον κήπο και τις κοτούλες. Γιατί να θες να πας πίσω?? Αλλά σε καταλαβαίνω.. και εγώ μακριά απο την βάση μου αντέχω το πολύ μήνα (και με το ζόρι) μετά αρχίζουν και με πιάνουν στερητικά σύνδρομα.. μου λείπουν τα μαγειρέματα, τα καθαρίσματα, μου λείπει το σπίτι μου!! Δεν ήξερα πάντως πως οι κότες ζούνε τόσα χρόνια.
    Το ροζ θα παίζει στο σπιτικό σας για πολλά χρόνια ακόμα αλλά τι πειράζει.. Όσο θα μεγαλώνουν και θα αλλάζουν εσένα θα σου λείπει αυτή η εποχή του ροζ, οπότε απόλαυσε το όσο μπορείς!! Χαίρομαι που βρεθήκαμε και θα τα λέμε!!
    Πολλά φιλιά Έφη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς όρισες !!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου! Κι εγώ ελπίζω να τα λέμε και να βρίσκω χρόνο για σερφάρισμα και για να να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  25. Ακούραστη και δημιουργική Έφη μου, αργησα λίγο να έρθω να δω τα ωραία σου και ας ειναι κότες και σεντόνια ,εδώ όλα μυρίζουν μανούλα που λέει και η κόρη μου. Α! Και περιμένω να δω τα ροζ μη ξεχαστείς πάλι και εμφανιστείς τα Χριστούγεννα. Πολλά φιλιά και μια μεγάλη μεγάλη αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βαλε κι εσύ κανένα χέρι βοήθειας !!! χαχαχα Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου...οσο για την επόμενη προσπαθώ αλλά...... Τα φιλάκια μου και την αγάπη μου καλήμου Κατερίνα!!!!

      Διαγραφή
  26. Α, μην σκάς !! Και εγω μια από τα ίδια, Εφη μου!! "Αργησα , αλλά γύρισα" !!!
    Δεν ξέρω πως καταφέρω να μην κλειδαμπαρώσω πάλι τα πορτοπαράθυρα του σπιτιού μου , αλλά θα δούμε!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου ενδιαφέρον !!Να'σαι πάντα καλά, και εσύ και τα ροζ σου μικράκια, αλλά και οι κοτούλες και ..και..... !!!! Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α!! και πάλι δεν με φτάνεις χαχαχα Δεν θέλω να φύγεις από την γειτονιά ,ειλικρινά,εξ αλλου οι δουλειές σου στολίζουν όμορφα την γειτονιά μας. Και επειδή μου είχες λείψει μπήκα στο google earth και βρήκα την πολυκατοικία που μένεις χαχα δεν μου ξεφεύγεις λοιπόν!!! Τα φιλάκια μου και την αγάπη μου και....καλό Σαββατοκύριακο!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ομορφη αναρτηση να εισαι καλα φιλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα είδα, τα θαύμασα, σε καλωσόρισα μετά από τόσο καιρό αλλά δεν σου κατέθεσα γραπτώς την αγάπη μου...
    Έχω μπλέξει με δουλειές και ξεσηκώματα Εφούλα μου και πού χρόνος για τις καθιερωμένες επισκέψεις...
    Σιγά σιγά έρχομαι για τα καφεδάκια...χα χα χα!

    Φιλάκια πολλά πολλά αγαπημένη μου ροζ γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή