Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

ΕΛΣΑ..η παγωμένη βασίλισσα!!!

Καλή  Σαρακοστή!!!

Εύχομαι  σε όλους   σας  να περάσετε όμορφα ,  με γέλια και ανεμελιά,παραμερίζοντας  προσωρινά  όλα αυτά τα άσχημα που συμβαίνουν γύρω μας .
                                                     ***********
Θέλω πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσω για τα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σας   για την προηγούμενη ανάρτηση  μου αλλά όσο και να προσπάθησα ήταν αδύνατον μα απαντήσω  σε κάθε  μία χωριστά....Μου είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να απαντώ στα σχόλια σας
                                                    ************
Μετά τα Χριστούγεννα  άρχισα να σκέπτομαι  την  καινούργια αποκριάτικη στολή  της Αλκηστης . Είχα  αποφασίσει  τι  θα κάνω  και αφού την ολοκλήρωσα  στο μυαλό μου ,για να μην  σας πω ότι την είχα ράψει κιόλας νοερά,τι μου ήρθε  να  την ρωτήσω ένα μεσημέρι που την τάιζα  τι καρναβαλάκι θέλει να ντυθεί.Η απάντηση    που πήρα ;
-Γιαγιάκα θέλω να ντυθώ" Ελσα" !!
-Μα .....ποια είναι αυτή δεν είχα ιδέα....
.Η εξήγηση ήρθε από την μαμά της  ότι πρόκειται  για την παγωμένη πριγκίπισσα  και ότι η μισή τάξη θα ντυθεί Ελσα και η  άλλη μισή  πριγκίπισσα Σοφία!!! Αντε γιαγιά κάνε και αλλιώς.... αντίρρηση  καμία. Οταν    την είδα  στα εικονογραφημένα βιβλία   δεν   μου άρεσε , δεν  ταίριαζε το ρούχο της για  ένα τετράχρονο καρναβαλάκι!!
Βάζω λοιπόν  κάτω ,λίγη φαντασία ,υφάσματα  ασημένια, λευκά, τούλια  οργάντζες  , μεταλλικές τρέσες  και ξεκινώ.......  δεν μου πήρε πολύ  χρόνο , ολοκληρώθηκε σε ένα  8ωρο περίπου .
Για τα αξεσουάρ  κορώνα και  κέντημα  με πήρε μερικές μέρες ανάλογα με τον  ελεύθερο χρόνο που   είχα.


Πόζες  αποκλειστικές για το   blog   της  γιαγιάς!!


'Εραψα 5  φουρώ από  απλό τούλι ,κατόπιν μία φούστα  από γκρί αρζάν  σατέν.. στην συνέχεια  μία σουρωτή από δικτυωτό  τούλι σε σχήμα ρόμβου και είναι αυτό που  κρατά την στολή "ντούρα"  και φουσκωτή ( είναι  υπέροχο υλικό για τέτοια ρούχα)   σε ασημένιο   και  λευκό χρώμα και  τέλος  το λευκό ελαστικό περλέ  ύφασμα  με ασημένια σχέδια  όμοια με τα ραγίσματα που κάνει ο πάγος..... 
Η  μπέρτα από δύο  χρώματα οργάντζας  για  να αποδώσω όσο σωστά γίνεται  το χρώμα του πάγου όπως τον θυμόμουν  από παλιά ,από τις κολώνες πάγου.....Και γύρω -γύρω  άφθονη ασημένια τρέσα  ,   κληρονομιά της μαμάς μου
Τα  κρυσταλλάκια δουλεμένα στο χέρι .....


Το μαγικό ραβδί  είχε αρκετή δουλειά , είναι αυτό που παγώνει όποιον αγγίζει οπότε έπρεπε να κουβαλά επάνω του, μεγάλες δόσεις φαντασίας ,  έβαζα -έβγαζα υλικά μέχρι που  με ικανοποίησε η εμφάνιση του.Μάλιστα έγινε και πολύ γερό,άντεξα  εκατοντάδες "χτυπήματα" και είναι ακόμη φρέσκο!!




λεπτομέρεια του φορέματος.  'Επεσε πολύ δουλειά .Ολες οι τρέσες και η κορώνα δουλεύτηκαν στο χέρι  και όχι στην ραπτομηχανή , για καλύτερο  και αφράτο αποτέλεσμα!!!
.Ηταν  όλα τόσο  βολικά και εύκολα  σαν παιχνιδάκι .Επιπλέον άδειασε και λίγο το απόθεμα υλικών  και υφασμάτων .Αλλά είναι ακόμη αρκετά ........
                                  ********************
Την φόρεσε πολλές φορές ,χόρεψε, έτρεξε και διασκέδασε πολύ,  πήρε μέρος σε πολλές εκδηλώσεις. Το ρούχο άντεξε και  είναι σε άριστη κατάσταση έτοιμο να το φορέσει   η Λήδα μετά από 3 χρόνια περίπου.
                                  Τέλος!!!!!!!!!!!!!
της ασημένιας ανάρτησης μου για τις ανάγκες  αποκριάτικης  εμφάνισης !
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά  και με  λιγότερα προβλήματα!!!

Εχει και άλλα  ροζ  μην ανησυχείτε !!χαχαχα

57 σχόλια:

  1. Ανεβοκατεβαίνω τις εικόνες και χαζεύω!
    Αλήθεια, χαζεύω!
    Μπορεί να το παρουσιάζεις σαν εύκολη και όχι ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία, αλλά αυτά να τα πεις αλλού!
    Καλέ, τέτοιο αποτέλεσμα, τέτοια λεπτομέρεια, με τόση αντοχή και τόσο εντυπωσιακή εμφάνιση, δεν τη βρίσκει εύκολα κανείς!
    Μπράβο! Μπράβο! Και ξανά μπράβο! Η Έλσα (η Αλκιστούλα εννοώ!) θα διέπρεψε!
    Συγχαρητήρια, ασημένια μου -προσωρινά- γιαγιά! Εν αναμονή κι άλλων ροζ, λοιπόν! χιχιχι!
    Να είσαι καλά πάντα, κορίτσι μου! Καλά Κούλουμα & Καλή Σαρακοστή!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    *Πάω να ξναχαζέψω τις δημιουργίες σου τώρα!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί λες τώρα;
    Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα Εφη μου.
    Υπέροχη στολή για υπέροχη δεσποινίδα.
    Να τα χαίρεσαι τα κοριτσάκια σας , γλυκιά γιαγιακα.
    Κράτα καλά, πρέπει να ράψεις και τα νυφικά τους.
    Καλή Σαρακοστή.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί λες τώρα;
    Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα Εφη μου.
    Υπέροχη στολή για υπέροχη δεσποινίδα.
    Να τα χαίρεσαι τα κοριτσάκια σας , γλυκιά γιαγιακα.
    Κράτα καλά, πρέπει να ράψεις και τα νυφικά τους.
    Καλή Σαρακοστή.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, δεν πιστεύω στα μάτια μου !!!! Τι στολή αριστούργημα είναι αυτή ???? Μ αρέσει που ήταν όλα εύκολα σαν παιχνιδάκι χα χα χα θα με τρελάνεις !!!!! Να τη χαίρεστε την πριγκιπέσσα σας και νυφούλα !!!! Γεια στα χέρια σου τα μαγικά !!!!! Καλή Σαρακοστή και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι θαύμα είναι αυτό????????? Μα πόσο τυχερά είναι αυτά τα μικρά κοριτσάκια που έχουν εσένα γιαγιά τους.... φαντάζομαι πόσο θα καμάρωνε η Αλκηστούλα σας μέσα στην μοναδική στολή της.... για την οποία φυσικά τι να σχολιάσει κανείς.... απλά αριστούργημα, όπως οτιδήποτε βγαίνει από τα χέρια σου!!!!! Η στολή της μικρούλας σας όμως που είναι???? Πολλά φιλάκια και ευχές για καλή Σαρακοστή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ .Η μικρή φόρεσε της Αλκηστησ αλλά δεν την είδα ντυμένη και 'ετσι γλυτωσε την φωτογράφηση!! Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Εκτός του ότι έμαθα ποιά είναι η Ελσα, είμαι σίγουρη πως η Αλκηστούλα σας θα ήταν η πιο κομψή, λαμπερή και καλοραμμένη Έλσα σε όλες τις εκδηλώσεις! Χάρις στην χρυσοχέρα γιαγιά της, βέβαια! Και του χρόνου, Έφη μου! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την απόλαυσε οσο τίποτε και επιπλέον έμεινε φρέσκια σαν την πρωτη μέρα έτοιμη για την Λήδα...εν καιρώ.Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Τι χρυσοχέρα γιαγιά !!!!! ΥΠΕΡΟΧΗ η στολή της Έλσας - το Αλκηστάκι σίγουρα θα επισκίασε όλες τις άλλες βασίλισσες !!!!!! Μπράβο , "ξαδελφούλα" !!!!!! Καλή Σαρακοστή !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια απολαυστική γιαγιά είσαι Εφη μου και είναι αξία ανεκτίμητη !!!Η χαρά είναι όλη δική σου που έφτιαξες ότι ήθελε η μικρή Αλκηστη !!Οχι μόνο παγωμένη δεν έγινε αλλά απόλυτα βασιλική για το κοριτσάκι σας !! Να είσαι καλά , να δημιουργείς ότι σου αρέσει και να χαίρεσαι τις αγαπημένες σου εγγονούλες!!! Πολλά πολλά φιλάκια της αγάπης!!
    Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου!! Το ξέρεις καλά εσύ το 'ενοιωσες και πιο προστά αυτά είναι όλη μας η ζωή!!Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Εσύ είσαι super γιαγιά!!!Υπέροχη δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα τι λες τωρα οτι ήταν εκολη η στολή .. πας καλα γιαγια Εφη;..θα μας τρελανεις θαρρώ...!! και γρήγορη και αψεγαδιαστη... η παγωμενη πριγκιπισα Ελσα .... ουτε και εγω την ήξερα .. αλλα την εμαθα χαρι στην επιθυμια της Αλκηστούλας και τα χρυσα σου χερακια.. φιλεναδα... τι τυχερα τα κορίτσια σου..!!! προσκυνω σε.. για την λεπτομερεια.. τελεια... τελεια..!!! Για στα χερια σου φίλη μου να μου φιλησεις τα κοριτσια σου.. και σε σενα στελνω ενα μεγααααααλο φιλι... καλη Σαρακοστή..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρουλάκι μας χάρηκα τόσο με τα όμορφα σχόλια σου.Πόσα 'εχουμε να μάθουμε ακόμηΕυχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Τα μαγικά σου δαχτυλακια έκαναν πάλι το θαύμα τους! Απίστευτα όμορφη δουλειά! Καλή Σαρακοστή και του χρόνου με υγεία και έμπνευση....να δω τι θα σου πει του χρόνου η μικρή βασιλοπούλα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε γεροί...και ότι ζητήσει θα το έχει....Νένα μουΕυχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι απίστευτη!!! Τι οχτώ ώρες, καλέ, ούτε οχτώ μήνες δεν θα με έφταναν γι' αυτό το θαύμα!!!
    Ασύλληπτης ομορφιάς η στολή της μικρής! Τι τυχερές που είναι οι νεράιδες σου που σ' έχουν γιαγιά!!!
    Καλή Σαρακοστή και του χρόνου να είμαστε καλά...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου χάρηκα για την επίσκεψή σου...Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Τυχερή η Άλκηστη απ΄όλες τις απόψεις!
    Γεια σου σούπερ γιαγιά με το μεγάλο όνομα που λέει και ο Πέτρος :))
    Καλή Σαρακοστή Έφη μου!
    (πάω να δω και την προηγούμενη ανάρτηση που την είχα ανοίξει την προηγούμενη βδομάδα 2-3 φορές αλλά
    όλα κάτι γινόταν και την έκλεινα! ☺ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα οι επισκέψεις σου μου δίνουν χαρά Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Έφη μου κάθε φορά θαυμάζω όλα αυτά τα υπέροχα που φτιάχνεις σκεπτόμενη συγχρόνως με πόση αγάπη τα περιβάλεις. Πολύ τυχερές οι εγγονούλες σου, αλλά μην είσαι σίγουρη πως η Λήδα θα την φορέσει την στολή της Έλσας γιατί μπορεί σε τρία χρόνια να είναι άλλη πριγκίπισσα της μόδας και τότε η γιαγιά πάλι θα μεγαλουργήσει...χαχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τότε κι εγώ θα της δώσω αλλη ονομασία!! χαχαχα λές να μην μπορέσω να την ξεγελάσω..Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια..

      Διαγραφή
  16. Οι πόζες της παγωμένης πριγκίπισσας σωστού μοντέλου. Ομορφη, κούκλα η Αλκηστούλα. Οσο για τη γιαγιά, εδώ μιλάμε για υψηλή ραπτική. Δημιουργίες μοναδικές. Σου εύχομαι καλή σαρακοστή και πολύ έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από νάζι και τσαχπινιά αλλο τίποτε!!! Κάθε μέρα και κάτι νέο!!! Νατασάκι ευχαριστώ για τον όμορφο σχολιασμό σου Εμπνεύσεις πολλές χρόνος μηδέν!!!!!!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. η μικρουλα ειναι υπεροχη
    η στολη μοναδικη

    Καλή Σαρακοστή εύχομαι, με υγεία.
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που μου αφιερώνεις λίγο από τον χρόνο σου Το εκτιμώ ιδιαίτερα!! Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Καλά η στολή έγινε απίθανη ,Έφη ,πραγματικά βασιλική και θα αντέξει να φορεθεί για πολλές φορές ακόμη ,μη σου πούμε για πολλά χρόνια .Στο λέμε γιατί και μεις ράβαμε( και συνεχιζουμε παρόλο που μεγάλωσαν)
    τις στολές των κοριτσιών μας σχεδόν κάθε χρόνο και αυτές είναι ακόμη σαν καινούριες!Φιλιά σούπερ γιαγιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω λόγια!!! Τι υπέροχη στολή που της έφτιαξες!! Απίστευτα καλοδουλεμένη, με υπέροχες λεπτομέρειες: είναι η καλύτερη εκδοχή της Έλσας που έχω δει - και είναι καλύτερη κι από την αληθινή! Μπράβο, χρυσοχέρα μου!
    Να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου, να τα καμαρώνεις και να σε καμαρώνουν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε... είναι ραμμένη για μικρούλα η πραγματική αναφέρεται σε μεγάλο άτομο και η στολή δεν θα της ταίριαζε!!!Ετσι τουλαχιστον πιστεύω!!!Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Ελσα θα είχαν ντυθεί πολλές, αλλά ΒΑΣΊΛΙΣΣΑ ΕΛΣΑ μόνο μία. Έφη μου ότι και να γράψω θα είναι λίγο, γιαυτο θα σου ευχηθώ απο καρδιάς να είσαι γερή και να ραψεις πολλές πολλές στολές ακόμα και όχι μόνο. Ένα φιλί στα χρυσά σου χέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου πάντα έχεις όμορφα λόγια για μένα που με χαροποιούν πολύ!!!Ευχαριστώ πολύ πολύ Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Γιαγιά - ηλεκτρολόγε - λουστραδόρε - ξυλουργέ - μοδίστρα - μοντελίστ,
    πας φιρί φιρί να μας τρελλάνεις ???
    Εξαιρετική η στολή της γιαγιάς με την τρέσσα της προγιαγιάς !
    Α, ρε ΄Αλκηστη
    ποιος στην χάρη σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου!!!!!Εσύ ξέρεις καλύτερα απο μένα πως για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα πρέπει να γνωρίζεις λίγο από όλα!! Σε έχω επιθυμήσει!!!Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα γουστόζικα σχόλια σου.Να είσαι καλά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Τη έφτιαξε ρε πάλι η γιαγιά !!! τελεια ..υπεροχα !!!!!
    οτι και να πω θα ειναι λιγο ...
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι χρυσοχέρα και πολυτάλαντη γιαγιά πού είσαι Εφη μου!!Τυχερές οι εγγονούλες σου!!!
    Πανέμορφη καί καλοραμένη η στολή της Αλκιστης!!!Νά την χαίρεστε την κούκλα σας!!Εγώ ακόμα Ολλανδία όπως ξέρης!!
    Τί τράβαμε οι δόλιες γιαγιές!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εχω επιθυμήσει πολύ "πολυγιαγιά"Αντε γύρνα , σε νοστάλγησαν τα άλλα ,και εμείς οι μπλοκοφίλες σου δεν πάμε πίσω!! Αλλά κι εκεί είμαι σίγουρη πως όλα είναι υπέροχα... " Καλή αντάμωση χα χα φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Ε, είσαι και η πρώτη γιαγιά στον κόσμο!!!
    Εκπληκτική η στολή! Που να βρεις τέτοιες στολές έτοιμες... Σαν την δική σου δεν έχω ξαναδεί!
    Πόσο χαίρομαι για τα κορίτσια, που έχουν τέτοια χρυσοχέρα γιαγιά!!!
    Σας φιλώ όλους με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η στολή !σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου !!! φιλάκια

      Διαγραφή
  25. Εφη μου ,είσαι καταπληκτική !!!Ουτε η πριγκίπισσα Σίσυ δεν είχε τέτοια στολή ,τόσο καλοραμμένη και υπέροχα συνδυασμένη με το στέμα και το ραβδάκι ,πολύ καλη δουλειά .Τυχερές οι εγγονές σου ,να είσαι καλά γλυκιά μου ,σου αξίζουν συγχαρητήρια !!!Πολλα φιλιά ,να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου ,καλό τριήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου για τα όμορφα σχόλια σου Να είσαι καλά Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Εφούλα μου έκανες πάλι το θαύμα σου!
    Χάρη σε σένα, μάλλον την Άλκηστη, έμαθα την Έλσα, σίγουρα όμως η παραμυθένια στολή που έφτιαξες είναι σαφώς ανώτερη από τη δική της!
    Και του χρόνου γλυκιά μου!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου σε ευχαριστώ μεσα από την καρδιά μου να είσαι καλά Φιλάκια

      Διαγραφή
  27. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!Εξαιρετική δουλειά!!! Φαντασία, μεράκι, μοναδικές λεπτομέρειες, καταπληκτικό αποτέλεσμα!!!
    Τυχερές οι εγγονές σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι εκπληκτική δουλειά! Θέλω πολύ να σε ρωτήσω σε πόσες μέρες το ετοίμασες! Εμένα δεν πιάνει το χέρι μου καθόλου στην ραπτική!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως γράφω η κύρια δουλειά 'εγινε μέσα σε ενα απόγευμα..... Είναι ευκολο για μένα διότι κατέχω πολύ καλά τα της ραπτικής Οταν δουλέυω απερίσπαστη από διάφορα (φαγητό baby sitting και τα άλλα γνωστά) η δουλειά τρέχει σαν νεράκι!! Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου και την επισκεψή σου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  29. Υπέροχη η στολή της μικρής!!!! Θα μείνω όμως με την απορία. Ποια στολή είχες στο μυαλό σου;;;;;; Καλό μήνα ,φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή